Gå til innhold

Problemer med Spotify

bardbarsk

Anbefalte innlegg

Hei!

Spotifyen min er klikk.. ble plutselig logga ut, og når jeg logga inn igjen (med facebook identifikasjon) måtte jeg akseptere sånn facebook greier som jeg har gjort for lenge siden.. Logga jo inn med facebookprofilen ffs..

Ihvertfall så har jeg valget mellom "I'm new to spotify, let's go!" eller "Already a spotify user? Login to proceed".

Trykka på login to proceed, og kom da til en ny innlogging, den "originale" innlogginga til spotify.. måtte logge inn med spotify kontoen min der.. men får bare feilmelding om at den ikke klarer å koble til facebook kontoen min da.. prøvde å resette passord både på spotifyen og endre passord på facebook, men fortsatt funker det ikke.

Har restarta maskin, har reinstallert spotify, og det funker ikke..

Til slutt tenkte jeg å prøve å trykke på den linken som sa "I'm new to spotify, let's go!". Og jada.. kom inn da, men da var alle spillelistene mine borte..

Fikk litt panikk, så prøvde å logge meg inn på spotify på den gamle maskinen min, og der funker alt som det skal, spillelistene er der og alt.. Men ikke på denne maskinen..

Og som om ikke det skulle være nok, så står det "upgrade" i hjørnet på spotifyen, som om jeg er ny bruker som ikke har premium eller noe.

Har brukt samme brukernavn og passord på begge maskinene, så fatter ingenting.

Noen som har hatt lignende problem?? Faen, betaler for driten, så funker det ikke..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...