Gå til innhold

Spotify-køkultur?

Kakofoni

køkultur  

12 stemmer

1. 1. Hva synes du om spotify-køen?

• Jeg tar ikke hensyn til spotify-køen
      0
    • Jeg synes det er ok å skifte låt rett før låt nr. 2 uansett situasjon
      0
    • Jeg tar hensyn til køen hvis den ikke er urimelig lang (i disse tilfellene følger jeg 1, 2 og/eller 4)
      5
    • Jeg synes det er ok å flytte låten min til låt nummer 2 uansett
      2
    • Jeg tar hensyn til spotify-køen uansett
      3
    • Vennene mine er for kule til å bruke spotify
      1
    • Annet (utdyp)
      1

Anbefalte innlegg

Det synes for meg at spotify-køen er et område hvor det ofte blir vekket sterke følelser i festlige sammenhenger. Hva synes dere om denne nye formen for folkeskikk? Det kan være ganske irriterende for meg, om en av de få gangene jeg setter på en låt jeg har lyst å høre på, at denne blir avbrutt av en eller annen idiotisk låt jeg ikke liker. Spesielt hvis jeg selv har stått i kø en stund. Tydeligvis er ikke dette like viktig for alle.

Jeg ønsker med denne tråden å åpne for en noe uhøytidelig filosofisk debatt om dette fenomenet, og sette i gang en spørreundersøkelse for å finne ut hva resten synes. Selvfølgelig vil resultatet av spørreundersøkelsen være farget av at dette er musikk-delen av diskusjon.no, men det er ikke så viktig.

Gi gjerne forslag om hvilke svar jeg skal legge til, om du føler du ikke passer inn.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det verste er folk som absolutt skal drive å skifte sang midt i.

Jeg syns man må respektere kø-en, men om en person har flere sanger i køen, og jeg f.eks ikke har noen er det helt ok å flytte min litt frem.

Endret av Dj_Evelen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...