001271289 Skrevet 29. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2012 ser vel greit ut det, hvor stor oppgradering er dette i forhold til mitt nåværende setup? Er ikke pc smart så kan være spørsmålene er litt rare, men om jeg kjøper de 3 delene du linket til, så bruker jeg skjermkortet jeg har + harddisk og strømforsyner, det skal gå greit? hmm, så, om jeg kjører TF2 nå med 40-50 fps, og wow med 60fps, BF3 med 20fps, kan du sånn ca si hvor mye bedre dette vil bli? Takker for svar. Lenke til kommentar
Raven_Heart Skrevet 29. juni 2012 Del Skrevet 29. juni 2012 Det er vanskelig å spå noe konkret, da det er en del faktorer som spiller inn. På generell basis, hvis man antar at du er heldig og har et 6770-kort og går for oppsettet som sveibuen foreslo så vil BF3 mest sannsynlig være "spillbart", dvs 30+ fps, men å si noe ut over det blir nærmest som å spå lottotallene for lørdagens trekning Lenke til kommentar
001271289 Skrevet 30. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2012 Hehehe, skjønner. jaja, men sånn generelt vil den vel være raskere antar jeg? Uansett, jeg lurte på om jeg bestiller denne oppgraderingspakken må jeg installere windows på nytt eller er det bare å plugge i harddisken så er alt som før? Lenke til kommentar
sveibuen Skrevet 30. juni 2012 Del Skrevet 30. juni 2012 Du må installere Windows på nytt. Lenke til kommentar
MDCCLXXVI Skrevet 30. juni 2012 Del Skrevet 30. juni 2012 Det beste for deg vil definitivt være å kjøpe noe brukt, med et så lavt budsjett. Lenke til kommentar
Kjellvez Skrevet 30. juni 2012 Del Skrevet 30. juni 2012 Hovedkort ja, hmm.. noe bra program for å finne utav det? Eller må jeg fysisk inn i pcn å sjekke dette? Speccy http://www.piriform.com/speccy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå