Fixature Skrevet 25. februar 2012 Del Skrevet 25. februar 2012 Hei, jeg skal på the gathering for første gang i år? Kan noen gi meg litt sån praktisk hva som skjer i løpet av dagene? Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 25. februar 2012 Del Skrevet 25. februar 2012 (endret) Heisann! Var der i fjor som min første gang, og vil si at det skjer ganske mye hele tiden om man ikke bare sitter forran skjermen. Er ikke deltaker i år så har ikke sett hva som vil skje men du kan finne info Her . Synes selv at det var kult med hardware stands og LN2 overklokking. Ellers brukte jeg gode deler av Tg til å gå rundt omkring, siden rekka vår hadde strøm og internett problemer de 2 første dagene. Endret 25. februar 2012 av LithitiumS Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 1. mars 2012 Del Skrevet 1. mars 2012 Det som skjer er vanligvis: Kino Foredrag Konserter Sceneshow av ymse slag, dvs. konkurranser innen alt fra kremspising til BH-innsamling. Det er også en god del compoer, om du er interessert i det. Både spill og kreative. Hvis du sitter på HW-rekka vil du også få bli med på et stort og flott gruppebilde, samt en pizzatur du aldri vil glemme. Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 1. mars 2012 Del Skrevet 1. mars 2012 Jeg var med på pizzaturen i fjor, men ikke sammen med Hw gruppa. Så dere t.o.m Lenke til kommentar
Macklemore Skrevet 1. mars 2012 Del Skrevet 1. mars 2012 jeg skal ikke på TG iår men kanskje neste år, er det noe særlig med 12-16 åringer på hw gruppa? Lenke til kommentar
TMB Skrevet 1. mars 2012 Del Skrevet 1. mars 2012 BH-innsamling. Fortell mer, takk! 2 Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 1. mars 2012 Del Skrevet 1. mars 2012 Jeg var med på pizzaturen i fjor, men ikke sammen med Hw gruppa. Så dere t.o.m Da var du med på feil pizzatur! jeg skal ikke på TG iår men kanskje neste år, er det noe særlig med 12-16 åringer på hw gruppa? Det er vel en del som er under 18, i hvert fall. Jeg er 26, og en av svært få som er så gamle. Fortell mer, takk! Det pleier ikke være mer spennende enn at den som klarer å finne ditt og datt først vinner en cola. Av og til er det en rød TP, andre ganger er det en BH. Jeg har lånt ut undertøy mange ganger. Litt grei må man jo være ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå