Halland97 Skrevet 25. februar 2012 Del Skrevet 25. februar 2012 (endret) Hei, det er en jente jeg liker veldig godt, men hun liker liksom ikke meg, jeg tror det er fordi hun ikke har fådt annledning til å bli kjent med meg... så nå spør jeg om noen vet om noe for å bli bedre kjent? takker for svar 15 år Endret 25. februar 2012 av Halland97 Lenke til kommentar
Nittutt Skrevet 25. februar 2012 Del Skrevet 25. februar 2012 Si hei til henne og få henne til å prate om seg selv. Når man prater om seg selv til noen får man inntrykket av at den man prater til er interessant (hvis den viser interesse). Så kan du lese noen av de andre utallige postene om "JEG LIKER EN MEN HUN LIKER IKKE MEG" som finnes her. Har skrevet mange gode tips. Lenke til kommentar
jaakervik Skrevet 25. februar 2012 Del Skrevet 25. februar 2012 Snakk med kjerringa.. Lenke til kommentar
Halland97 Skrevet 25. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2012 takk, men vi bruker å prate mye i lag, men jeg tenker på noe å gjøre i lag :o Lenke til kommentar
chri-ot Skrevet 25. februar 2012 Del Skrevet 25. februar 2012 Be ho hjem til deg, gå en tur på ski sammen, eller noe annet.. Jenter er bare mennesker de også. Lenke til kommentar
settings Skrevet 25. februar 2012 Del Skrevet 25. februar 2012 for guds skyld gi faen i et ordtitler. minst 3 ord!!!! beskrivende forklarende titler, skjerpings! 2 Lenke til kommentar
Nittutt Skrevet 25. februar 2012 Del Skrevet 25. februar 2012 Prater du med henne alene? Løft henne opp, spinn henne rundt. Skap litt attraksjon. Så etter det er gjort kan du si til henne at du vil treffe henne blablabla argh jeg kjeder meg allerede. BRUK SØK FUNKSJONEN Å LES TIDLIGERE POSTER. Jeg har hjulpet HVERTFALL fem andre med AKURATT samme shitet. Skjerp deg og slutt å vær lat. Lenke til kommentar
settings Skrevet 25. februar 2012 Del Skrevet 25. februar 2012 takk for redigering av tittelen, ang problem så kan jeg ikke hjelpe deg Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 25. februar 2012 Del Skrevet 25. februar 2012 Begynn å prat med henne, kanskje legge henne til på noen sosiale medier osv Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå