Gå til innhold

Begynne med baseball. Hjelp til utstyr?

me1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei, fikk plutselig lyst til å begynne med baseball da jeg var på xxl. Skal kjøpe utstyr, men aner ikke hva som duger. Det viktigste er balltreet. Er det noen som har erfaring? Hvilke merker er gode? Størrelse? Aluminium eller tre? :hmm:

You can hit the ball further with aluminum, this is why they aren't allowed in major league baseball. I don't know the rules in norwegian league play and frankly didn't know anyone played baseball in Norway. I live in the home of the Big Red Machine, the Cincinnati Reds.

How old are you and who are you going to play with, that will dictate the equipment.

Lenke til kommentar

Hei, fikk plutselig lyst til å begynne med baseball da jeg var på xxl. Skal kjøpe utstyr, men aner ikke hva som duger. Det viktigste er balltreet. Er det noen som har erfaring? Hvilke merker er gode? Størrelse? Aluminium eller tre? :hmm:

You can hit the ball further with aluminum, this is why they aren't allowed in major league baseball. I don't know the rules in norwegian league play and frankly didn't know anyone played baseball in Norway. I live in the home of the Big Red Machine, the Cincinnati Reds.

How old are you and who are you going to play with, that will dictate the equipment.

thanx bro. im 15 and i dont know anyone who play here, but i like american sports and when i bought a LA dodgers cap, i wanted to try it myself. + its cool to have a bat even if you dont play, hehe. :innocent:

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...