Jorunn Skrevet 8. februar 2002 Del Skrevet 8. februar 2002 Kan noen gi meg en god (og rimelig) anbefaling til nettverkskort. Jeg har ny maskin,win xp home,og er tilkoblet upc kabelmodem. Mitt gamle var det ikke drivere til:o( Jorunn Lenke til kommentar
b-real Skrevet 9. februar 2002 Del Skrevet 9. februar 2002 Quote: On 2002-02-08 20:48, Jorunn skrev:Kan noen gi meg en god (og rimelig) anbefaling til nettverkskort.Jeg har ny maskin,win xp home,og er tilkoblet upc kabelmodem.Mitt gamle var det ikke drivere til:o(Jorunn Jeg personlig ville ha anbefalt Cnet sine nettverkskort med 10/100mbps, som ligger på ca 200-250 kroner. Hvis du skal ha kvalitet så skal du velge 3com-nettverkskort, som koster alt fra 300-600 kroner. Jeg synes at dette er litt for mye å betale for et nettverkskort så jeg valgte mellomløsningen. Hvis du vil ungå å ikke få skaffet drivere til nettverskkortet ditt, så velg et netverkskort som er ganskje kjent for da er sansynligheten mye større å få tak i drivere. Lenke til kommentar
MortenH Skrevet 9. februar 2002 Del Skrevet 9. februar 2002 Av billige kort vil jeg anbefale Unex. Har hatt veldig lite problemer med de og drivere finnes til de fleste OS. Lenke til kommentar
snesoey Skrevet 9. februar 2002 Del Skrevet 9. februar 2002 Av erfaring kan jeg si, så lenge det ikke er ett gammelt ISA nettverkskort, duger det meste. Billig er også bra. Lenke til kommentar
pbns1979 Skrevet 9. februar 2002 Del Skrevet 9. februar 2002 Unex er flott, 3Com og Intel er bedre :smile: Lenke til kommentar
Petitzo Skrevet 9. februar 2002 Del Skrevet 9. februar 2002 Ta turen innom Clas-olson... Der koster kortet bare 184 kroner og virker kjempebra her.. Utrolig lite, det miste pci kortet jeg noen gang har sett... Jeg har fått inntrykk av at nettverks kort stort sett duger uansett hvor mye de koster... Det eneste problemet kan kanskje være dårlige drivere. Lenke til kommentar
alaruz Skrevet 9. februar 2002 Del Skrevet 9. februar 2002 Jeg synes det er smartere å betale mer for å få garantert kvalitet enn billigere for noe som kanskje ikke er det ,.... Jeg anbefaller 3Com3c905c-TX 10/100,... en genialt og problemfritt kort som koster ca. 500 de fleste steder,... Får du det billigere er jo dette bare bedre !!! Et annet godt pluss til 3Com er at de alltid har vært godt støttet for flere populære OS!! Lenke til kommentar
SpirreVipp Skrevet 11. februar 2002 Del Skrevet 11. februar 2002 Quote: On 2002-02-09 21:03, alaruz skrev:Jeg synes det er smartere å betale mer for å få garantert kvalitet enn billigere for noe som kanskje ikke er det ,.... Jeg anbefaller 3Com3c905c-TX 10/100,... en genialt og problemfritt kort som koster ca. 500 de fleste steder,... Får du det billigere er jo dette bare bedre !!!Et annet godt pluss til 3Com er at de alltid har vært godt støttet for flere populære OS!! Jeg jobber med nettverk til daglig og dette kortet kan jeg varmt anbefale. Har nettopp dette kortet selv også etter som det krever lite av maskinen og er dønn stabilt. Drivere ligger inne i XP eller så finner du nyere på 3COM sin side eller hos Microsoft Update. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå