Ingenflauhet Skrevet 25. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2012 Er 19 år, og virker som jeg har testosteronnivå. Har blitt jævla lei skjegget nå. Det vokser jævlig fort opp igjen, og ansiktet kan svartne allerede noen timer etter barberingen. Begynner virkelig å bli lei og føler meg som en pensjonist. Kan ikke barbere daglig heller, ettersom jeg har myk hud, og det blør lett. Er det noe jeg kan gjøre for å minske veksten? Et eller annet? Lenke til kommentar
BlueEAGLE Skrevet 25. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2012 Hvis du begynner å blø av å barbere deg så gjør du noe galt. Bruk et godt skum eller gel og bytt ut høvelen før den sløves. En sløv høvel og for mye friksjon er det som skaper kutt. Husk også å barbere MED skjeggveksten... og du er mann, ikke pensjonist. 3 Lenke til kommentar
Ingenflauhet Skrevet 25. februar 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 25. februar 2012 Hvis du begynner å blø av å barbere deg så gjør du noe galt. Bruk et godt skum eller gel og bytt ut høvelen før den sløves. En sløv høvel og for mye friksjon er det som skaper kutt. Husk også å barbere MED skjeggveksten... og du er mann, ikke pensjonist. Bruker fusion proglide. Grunnen til at jeg blør er fordi huden blir tynn, og det blir nesten umulig å barbere vekk alt. Jeg barberer nedover, oppover, og til og med sideveis. Det går bare ikke Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 25. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2012 Øvelse gjør mester. Lenke til kommentar
Ingenflauhet Skrevet 25. februar 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 25. februar 2012 Øvelse gjør mester. Er du seriøs? Øvelse gjør mester. Er du seriøs? 1 Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 25. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2012 Selvfølgelig. Begynner du å blø av å barbere deg gjør du helt klart noe feil. Enten bruker du feil teknikk eller feile produkter. Lenke til kommentar
Ingenflauhet Skrevet 25. februar 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 25. februar 2012 Selvfølgelig. Begynner du å blø av å barbere deg gjør du helt klart noe feil. Enten bruker du feil teknikk eller feile produkter. Nevnte vel at jeg har tynn hud? Og hard skjegg. Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 25. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2012 Nei, da får du bare gi opp da. 2 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 25. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2012 Få deg en barbermaskin. Du vil ikke bli helt kvinnfolk/baby i fjeset, men daglig bruk med en skikkelig barbermaskin vil gi deg en veldig god barbering, uten kutt eller irritert hud. Lenke til kommentar
settings Skrevet 25. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2012 unskyld fordommen, men du er fra Oslo? jaja, barbering skjer med hårene, altså nedover. men en maskin er mye snillere mot huden. hva er galt med litt hår? Lenke til kommentar
covah Skrevet 25. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2012 Liker du ikke å barbere deg, er det bare en ting å gjøre. Anlegg helskjegg 4 Lenke til kommentar
Ingenflauhet Skrevet 25. februar 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 25. februar 2012 Barbermaskin tar ikke alt. Høvel gir bedre resultat, men som dere nevner så slipper jeg å blø. Men det er resultatet jeg leter etter. Når jeg barberer meg, vil jeg ikke at det skal se ut som jeg har skjegg. Vil bli baby i fjeset etter barberingen Lenke til kommentar
Euklid Skrevet 25. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2012 Kjøp deg en skikkelig høvel, type safety razor. Sammen med en god barbersåpe og en kost burde dette gjøre susen etter litt trening. Gitt at du er villig til å legge inn tiden det krever; jeg har alt som skal til for en tipp topp manuell barbering, men har en tendens til å ende opp med å bruke barbermaskinen ... Uansett – moderne Gilette-skrammel kan det være greit å holde litt avstand fra. 4 Lenke til kommentar
Ingenflauhet Skrevet 25. februar 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 25. februar 2012 Finnes det noen barbermaskiner som klarer seg på lik nivå som høvel? Leste nettopp om Braun Series 7 790CC. Kan dette være noe? 9.48. Virker som den fungerer bra? Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 25. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2012 Brenn håret bort eller fjern huden din! Tror du vi kan trylle? Er du morsom nå? Jeg spør om noe som er viktig for meg, har du ikke et relevant svar, la vær! Det var et relevant svar. Det virker bare ut som du forventer at vi skal fortelle deg en mirakelkur. Som jeg sa så er barbermaskin den beste utveien for deg, men resultatet blir ikke like godt som barbering med høvel. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 25. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2012 Prøv med barberkniv. Det gir det beste resultatet ut fra min erfaring. 2 Lenke til kommentar
Runinho Skrevet 25. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2012 (endret) Skjønner ikke problemet jeg heller... bruk maskin. Hver dag om det trengs. EDIT: Personlig synes jeg det er fint med en maskin som ikke klipper helt inn. Liker ikke at det blir babymykt, og virker som om porene lettere blir infisert og hårrøttene vokser feil vei når man tar det helt inn. Endret 25. februar 2012 av Runinho Lenke til kommentar
puse Skrevet 25. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2012 Fuktighetskrem etter at du er ferdig med høvelen, og litt trening så kommer alt på stell. 1 Lenke til kommentar
Ingenflauhet Skrevet 25. februar 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 25. februar 2012 (endret) Kjapp spørsmål, hvor ofte bør man bytte barberbladet på en høvel hvis man barbarer seg daglig, og hvis man barberer seg 3 ganger i uka? Endret 25. februar 2012 av Ingenflauhet Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 25. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2012 Er 19 år, og virker som jeg har testosteronnivå. Har blitt jævla lei skjegget nå. Det vokser jævlig fort opp igjen, og ansiktet kan svartne allerede noen timer etter barberingen. Begynner virkelig å bli lei og føler meg som en pensjonist. Kan ikke barbere daglig heller, ettersom jeg har myk hud, og det blør lett. Er det noe jeg kan gjøre for å minske veksten? Et eller annet? Kult at du har testosteronnivå. Jeg tror jeg har statistikk. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå