asusbruker Skrevet 25. februar 2012 Del Skrevet 25. februar 2012 Jeg har en splitter ny Asus Zenbook. Ikke lenge etter jeg fikk den begynte det å komme opp melding hver gang jeg slo den på om at Asus live update har sluttet å virke. Og at Windows ser etter en løsning på problemet. Men det skjer ikke noe mer og det kommer ikke opp noen løsning. Hva skal jeg gjøre for at updaten skal begynne å virke igjen? Synes det er litt dumt at pc-en ikke blir oppdatert. Lenke til kommentar
helsten2 Skrevet 25. februar 2012 Del Skrevet 25. februar 2012 Prøvd å laste ned og installere siste versjon fra Asus hjemmeside? ASUS - Drivers and Downloads Lenke til kommentar
asusbruker Skrevet 25. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2012 Skal jeg laste ned hver enkelt oppdatering der da? Er det ingen måte å få updaten til å begynne å virke igjen? Lenke til kommentar
helsten2 Skrevet 25. februar 2012 Del Skrevet 25. februar 2012 Du laster bare ned Asus live update Hvis den virker, så skal vel den laste ned resten ... kanskje? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå