rontonic Skrevet 22. august 2003 Del Skrevet 22. august 2003 Ikke verst... "]http://www.digi.no/php/art.php?id=92197[/url] Lenke til kommentar
roff Skrevet 22. august 2003 Del Skrevet 22. august 2003 Siden du forespør finnes ikke Lenke til kommentar
roff Skrevet 22. august 2003 Del Skrevet 22. august 2003 ah, noe tull med den meldingen du la inn. du mente http://www.digi.no/php/art.php?id=92197 Lenke til kommentar
Trio Skrevet 22. august 2003 Del Skrevet 22. august 2003 ja har merket det! eg har sendt noen MMSer og kontoen har ikke gått ned Lenke til kommentar
whaley Skrevet 22. august 2003 Del Skrevet 22. august 2003 Kanskje fordi mms allerede var gratis ut august - at de nå bare har forlenget perioden med et par ekstra måneder... Lenke til kommentar
elviz Skrevet 22. august 2003 Del Skrevet 22. august 2003 Jepp, og attpåtil setter Netcom ned prisen på MMS etter denne gratisperioden! Halverer faktisk. Det vil da si at prisen på en MMS blir 2,50. Go Netcom! Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 22. august 2003 Del Skrevet 22. august 2003 Fy fela! Dette er stas ja! Sender MMS hver eneste dag, så da blir det ekstra gøy å få sendt gratis i to mnd til. Ganske bra at dem setter ned prisene også. Go netcom! Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 22. august 2003 Del Skrevet 22. august 2003 Haha... De skal virkelig gjøre hos avhengig før det flår oss... Men at Telenor og Netcom har satt ned prisen til 2,50 var jo flott. Da er det nesten forsvarlig å sende MMS, selv etter gratis perioden... Lenke til kommentar
levlex Skrevet 22. august 2003 Del Skrevet 22. august 2003 Setter pris på det ja. Men hallo, de tjener jo råmye på det uansett. En MMS er jo kun noen kilobyte, og det koster vel noen øre for telenor å sende noe slikt, så lenge det ikke er under en krone så tjener de rått uansett. Lenke til kommentar
SUPERJANNE Skrevet 22. august 2003 Del Skrevet 22. august 2003 akurat nå er det no DRIT å ha tele2! hvorfor følger ikke de etter? Lenke til kommentar
Qrt_ Skrevet 22. august 2003 Del Skrevet 22. august 2003 Har ikke sansen for dette. Det er kun to grunner til at Netcom og Telenor gjør dette: 1. For å gjøre folk like avhengige av MMS som vi i dag er av SMS. 2. (kanskje like viktig) Et desperat forsøk på å riste av seg prismessig overlegne konkurrenter slik som f.eks. Chess. Folkens, ikke la dere lokke av slikt. Støtt heller de som faktisk kjemper for lavest mulig priser jevnt over. Lenke til kommentar
kassamassa Skrevet 22. august 2003 Del Skrevet 22. august 2003 Amobil har også skrevet en ganske utfyllende nyhet om saken! 8) http://www.amobil.no/art.php?artikkelid=1518 Lenke til kommentar
Kamera Skrevet 22. august 2003 Del Skrevet 22. august 2003 Det gjøres fordi MMS tjenestene ikke fungerer helt som de skal enda. Naivt å tro at det er fordi de skal 'loppe' dere senere.. Lenke til kommentar
SUPERJANNE Skrevet 22. august 2003 Del Skrevet 22. august 2003 enig med kamera, tross alt. vi har da egne meninger! men hva med prisgarantien til tele2? de MÅ jo følge etter? jeg har sendt en mail og spurt! når mms koster 2,50 hos telenor som de har prisgaranti mot, ja da må jo de sette ned de og. Å samtidig gjøre tjenesten gratis i disse to mnd. eller er jeg helt på jordet? Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 22. august 2003 Del Skrevet 22. august 2003 Både Netcom og Telenor har nemlig i lys av den enorme populariteten til MMS bestemt seg for å halvere prisen på tjenesten fra de planlagte 5 kronene til kun 2,50 kroner per sendte melding. Det der skjønner jeg ikke. Jeg nekter å tro at det er så populært som de skal ha det til. Jeg kjenner 3 personer som jeg vet er klar til å motta en MMS hvis jeg sender. De andre har enten ikke satt telefonene opp med riktige instillinger, eller har ikke telefon med den funksjonen. Hvor mange kjenner dere? Telenor skryter over hvor mange MMS som har blitt sendt, men hvis de titter på loggene, så ser de sikkert at det er 10 personer som står for 90% av meldingene, pga de bruker MMS slik telenor viser på reklamene... Lenke til kommentar
SUPERJANNE Skrevet 22. august 2003 Del Skrevet 22. august 2003 jeg kjenner 3 stykker Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 22. august 2003 Del Skrevet 22. august 2003 Jeg kjenner 8stk, og flere blir det! Lenke til kommentar
Vice Skrevet 22. august 2003 Del Skrevet 22. august 2003 Telenor skryter over hvor mange MMS som har blitt sendt, men hvis de titter på loggene, så ser de sikkert at det er 10 personer som står for 90% av meldingene, pga de bruker MMS slik telenor viser på reklamene... Ja med dagens fjort-tisser er vel ikke 4000 meldinger pr. dag noe problem.. Men uansett er dette i mine øyne det eneste riktige av Telenor og Netcom å gjøre. MMS er ikke like lett og intuitivt som SMS, både når det gjelder bruk,oppsett og utstyr. Selv om jeg i utgangspunktet synes MMS er et veldig bra konsept må jeg inrømme at jeg hadde trolig ikke giddet å dille med det i det hele tatt dersom det kostet meg spenn nå... Lenke til kommentar
levlex Skrevet 22. august 2003 Del Skrevet 22. august 2003 Omtrent 10 stykk. Geezuz har et point der Men så har jo MMS kun eksistert i et år og omtrent et halvt år for mobiler til under 2000 kr. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå