Anonym259235 Skrevet 25. februar 2012 Del Skrevet 25. februar 2012 Hvor mye tar Elkjøp / Lefdal for å installere Windows på Macen min? Inkl pris på Windows. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 25. februar 2012 Del Skrevet 25. februar 2012 Det er så enkelt at det burde du klare helt fint selv. Eventuelt kan du fortelle oss hva du vil, så er det sikkert noen som kan forklare deg hvordan det gjøres. Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 25. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2012 Det er så enkelt at det burde du klare helt fint selv. Eventuelt kan du fortelle oss hva du vil, så er det sikkert noen som kan forklare deg hvordan det gjøres. Jeg har lest noen artikler om hvordan man gjør det samt spurt noen her på forumet, men jeg forstår det ikke helt.. Hvis jeg har lastet ned windows som en .rar fil, hva gjør jeg så? Laster inn på en minnebrikke eller DVD? Lenke til kommentar
liquidsquid Skrevet 25. februar 2012 Del Skrevet 25. februar 2012 Du nevner jo hverken hvilken versjon av OS X eller hva slags mac du har. Det er greit å vite for å kunne hjelpe. Hvis du har Macbook Air må du jo f. eks. bruke usb-stick, med mindre du har en ekstern DVD-leser. Er i tillegg litt forskjell mtp. hvordan man går fram med boot camp i Lion vs eldre OS. Tror nok det greieste for deg er å kjøpe en lovlig versjon av Windows - da er det i bunn og grunn bare å smelle inn DVD-en og installere. 1 Lenke til kommentar
tiboine Skrevet 26. februar 2012 Del Skrevet 26. februar 2012 Start bootcamp på mac´en. så vil den forklare deg. Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 26. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2012 Du nevner jo hverken hvilken versjon av OS X eller hva slags mac du har. Det er greit å vite for å kunne hjelpe. Hvis du har Macbook Air må du jo f. eks. bruke usb-stick, med mindre du har en ekstern DVD-leser. Er i tillegg litt forskjell mtp. hvordan man går fram med boot camp i Lion vs eldre OS. Tror nok det greieste for deg er å kjøpe en lovlig versjon av Windows - da er det i bunn og grunn bare å smelle inn DVD-en og installere. Mac OS X 10.6.8 Macbook Pro 13" Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 28. februar 2012 Del Skrevet 28. februar 2012 Stund siden jeg har gjort dette, men se på: http://gizmodo.com/5387353/how-to-survive-boot-camp-and-run-win-7-on-a-mac Husk å ta backup i tilfelle du skulle få problemet å starte opp snøleoparden igjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå