Hei Sveis Skrevet 25. februar 2012 Del Skrevet 25. februar 2012 Jeg spiste 45 New America i går. Den var god den. Lenke til kommentar
greenman Skrevet 25. februar 2012 Del Skrevet 25. februar 2012 Den med biff og bernaise er digg! Lenke til kommentar
Hei Sveis Skrevet 25. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2012 Mener du: 38 B'n'B Saftig mørbradbiff krydret med sort pepper, fersk purre og ringer av rødløk. Toppes med pommes frites og bernaise a la Sven Erik Lenke til kommentar
greenman Skrevet 25. februar 2012 Del Skrevet 25. februar 2012 Jepp. Det må være den. Nå ble jeg sulten Lenke til kommentar
weebl Skrevet 25. februar 2012 Del Skrevet 25. februar 2012 den med noe karrikylling greier og nøtter Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 25. februar 2012 Del Skrevet 25. februar 2012 New Orleans. Men det er ett eller annet kjemikalie eller noe de har i pizzaen sin. Spiste det i går, og lå og fjerta i hele natt. Noen som blir rare i magen etter Peppes? Lenke til kommentar
Hei Sveis Skrevet 25. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2012 Jepp. Det må være den. Nå ble jeg sulten Hehe, den er bestilt. Det blir godt. Lenke til kommentar
Hei Sveis Skrevet 25. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2012 New Orleans. Men det er ett eller annet kjemikalie eller noe de har i pizzaen sin. Spiste det i går, og lå og fjerta i hele natt. Noen som blir rare i magen etter Peppes? Får bestille den neste gang. Takk for tips. Lenke til kommentar
jaakervik Skrevet 25. februar 2012 Del Skrevet 25. februar 2012 New Orleans er god ja. Har ikke smakt alle, men jeg tror jeg lander på New Orleans. Lenke til kommentar
settings Skrevet 25. februar 2012 Del Skrevet 25. februar 2012 leif i titelen... liker mange typer jeg, husker aldri navn Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 25. februar 2012 Del Skrevet 25. februar 2012 (endret) New Orleans. Men det er ett eller annet kjemikalie eller noe de har i pizzaen sin. Spiste det i går, og lå og fjerta i hele natt. Noen som blir rare i magen etter Peppes? Hvorfor i all verden kjøper du fortsatt Peppes? Var det ikke du som skulle boikotte dem? Endret 25. februar 2012 av Black Star 2 Lenke til kommentar
NoNamesLeft Skrevet 26. februar 2012 Del Skrevet 26. februar 2012 BnB! Ingen over. Ingen ved siden. Lenke til kommentar
mortenbr Skrevet 26. februar 2012 Del Skrevet 26. februar 2012 (endret) den med sataykylling å nøtter er thai chicken, new orleans er med marinert biffkjøtt å paprika. jeg har spist alle, da jeg har jobba på peppes som "kokk" ^^, Endret 26. februar 2012 av mortenbr Lenke til kommentar
Heradon Skrevet 26. februar 2012 Del Skrevet 26. februar 2012 Spiste Big Shot i dag, tiltross for utrolig lite tilbehør var den utrolig god Vet at jeg liker Heavy Heaven også! Tror ikke jeg har smakt de andre typene, har bare vært på Peppes 3-4 ganger i hele livet mitt. Finnes bedre alt. hvor jeg bor 1 Lenke til kommentar
Hei Sveis Skrevet 27. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2012 BnB! Ingen over. Ingen ved siden. Den kjøper jeg aldri igjen. Ikke noe god. Brukte tre dager på å spise den opp. Lenke til kommentar
tole Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 Det er noe med krydderblandingen i tomatsausen til Peppes som er så distinkt at jeg synes det smaker det samme av stort sett alle pizzaene de har, men om jeg må velge så blir det heavy heaven. Forsåvidt litt rart at ingen har nevnt den siden den er den mestselgende pizzaen. Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 Det slo meg også. Det smaker mer krydder av Peppes sine pizzaer enn noe annet. Det smaker ikke tomatmer, ost og godt bakverk - som Pizza skal være. Men krydder. Det dominerer hele smaksopplevelsen deres. Og i tillegg er den JÆVLIG salt. Jeg merker ikke dette før dagen etterpå, da jeg vokner opp med kjeften så tørr som Sahara, og tunga nesten sitter fast i tennene. Lenke til kommentar
Stappi Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 en pizza på peppes koster meg et par dagslønninger (NAV) og sist gang jeg var på peppes fikk jeg en "spis så mye du vil gratis" jeg må si at alle peppes pizza er fantastisk gode men ingenting slår Roma og smugle kroa i Charlottenberg. Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 8. mars 2012 Del Skrevet 8. mars 2012 Ost og skinke med kjøttboller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå