Gernia Skrevet 25. februar 2012 Del Skrevet 25. februar 2012 (endret) Hei! I dag når jeg sto opp fungerte plutselig ikke mikrofonen min lengre. Jeg prøvde først og koble ut og inn og fant til slutt ut at mikrofonen ikke ble registrert i windows. (tror jeg, sier line in men ingen reaksjon) Så jeg trodde miccen var ødelagt så kjøpte nytt headsett. Når dette heller ikke fungerte tok jeg og reinstalerte sound drivers til mitt HK Asus p5q deluxe Steelseries 7H Windows 7 Gernia Edit: vel nå får jeg den opp i sound i W7.. men i motsetning til alle andre programmer som fungerte sist gang så kan de ikke engang prøve og ta opp lyd. og for i eks skype kommer det at det er et problem med innspillingsenheten. Det står at pcn mottar lyd i sound og baren beveger seg opp og ned ettersom jeg snakker... Nå har jeg virkelig ikke anelse hva jeg skal gjøre :S Ok så det jeg har funnet ut er at miccen fungerer helt fint til jeg åpner en samtale i skype, da den plutselig blir unavailable. Edit: vel reinstalerte skype og sound driverne igjen, og plutselig fungerte alt som det skulle..... jaja ville gjerne vite hva som er galt, men datamagi skal man ikke kimse av PS: det var ikke bare skype det ikke fungerte i, var teamspeak og windows recorder også Endret 25. februar 2012 av Gernia Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå