vevo1992 Skrevet 25. februar 2012 Del Skrevet 25. februar 2012 Hei, jeg ønsker å kunne bruke min epost adresse til å oppdatere min blog. Er dette mulig? Bloggen har jeg laget selv. Feks sende en epost med emne og tekst til [email protected] så oppdateres bloggen min? Hvordan er dette egentlig mulig? Lenke til kommentar
etse Skrevet 25. februar 2012 Del Skrevet 25. februar 2012 Hei. Fant en artikkel som tar for seg det du lurer på: http://evolt.org/node/27914/ Kanskje denne hjelper deg litt på vei =) Lenke til kommentar
vevo1992 Skrevet 25. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2012 Takk for rask tilbakemelding Sjekket ut linken, å det så ut til å være veldig avansert så tror jeg dropper den ideen der, hehe! Lenke til kommentar
civdez Skrevet 9. mars 2012 Del Skrevet 9. mars 2012 Takk for rask tilbakemelding Sjekket ut linken, å det så ut til å være veldig avansert så tror jeg dropper den ideen der, hehe! Bruker du Wordpress ellr? om du gjør det så fins det nok en del addons som gjør jobben greit, og da er det bare noen tastetrykk så er du ferdig Lenke til kommentar
vevo1992 Skrevet 9. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2012 (endret) Nei, jeg programmerer alle nettsteder fra scratch Ellers takk for svar Endret 9. mars 2012 av vevo1992 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå