Exaudio Skrevet 25. februar 2012 Del Skrevet 25. februar 2012 Er i retromodus om dagen og spiller gjennom spill fra barndomen, men det er selvølgelig ett spill jeg ikke husker navnet på og jeg klarer ikke å finne det etter mye søk. kanskje dere kan hjelpe?? Hva jeg husker: Spillet kom ut i det CD-rom begynte å ta over for floppy og det spilles med mus Det er et "railway shooter"-spill (ganske likt Area 51) Du har altså ikke kontroll over hvor skjermen går, bare over hvor du sikter. Det er cut-scenes før og etter hver level. Du starter i verdensrommet i en "jet-fighter" og skyter raketter og andre fightere som kommer mot deg DU er en mannlig hovedperson, og følger en lineær historie og noen av levels går på tid. Andre scenarioer fra spillet: Du løper inni en fabrikk og skyter badguys som gjmmer seg bak tønner, maskinpistoler i taket osv. Så husker jeg veldig godt at mange levels er fra under vann. Du kjører en slags undervannsrover og skyter på miner, raketter osv Håper dette er nok til å finne ut av det. Lenke til kommentar
Exaudio Skrevet 25. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2012 yeeessss. Fantastisk! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. mars 2012 Del Skrevet 6. mars 2012 Neste gang spør du her: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=625715 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg