HawkeyeFtw Skrevet 9. september 2012 Del Skrevet 9. september 2012 Det samme som jeg fikk det... Ikke i nærheten av spillbart dessverre siden Frostbyte 2 er en clusterfuck av en spillmotor. Say wut? Funker GTX670 dårlig på ultra i BF3? Ikke spillbart? :/ jeg syns ikke mindre enn 80 fps i bf3 på enkeltkort er akseptabelt. med cfx må jeg ligge over 100. Legger du merke til om du får mindre enn 80? Altså uten å ha fraps eller noe som måler fps. Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 9. september 2012 Del Skrevet 9. september 2012 Det samme som jeg fikk det... Ikke i nærheten av spillbart dessverre siden Frostbyte 2 er en clusterfuck av en spillmotor. Say wut? Funker GTX670 dårlig på ultra i BF3? Ikke spillbart? :/ jeg syns ikke mindre enn 80 fps i bf3 på enkeltkort er akseptabelt. med cfx må jeg ligge over 100. Legger du merke til om du får mindre enn 80? Altså uten å ha fraps eller noe som måler fps. Jeg setter framerate-cap etter hva som er akseptabelt først før jeg øker til brst mulig grafikk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå