Gå til innhold

CC: Cardiff – Liverpool, Finale! @ Wembley Stadium 26.02.12

Hyperio

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-D7I5Gr2

Begynte med vaksiner på nittitallet Daniel....

Derfor vi har vunnet 14 trofer siden 90-tallet da?

(prøv på nytt du, gullet. Si heller siden 2010-tallet.)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

For å si det sånn, jeg tror både United, City, Chelsea og alle de store hadde feiret ganske bra etter et Carling Cup trofé. Selv om det er mikke mus-cupen vi snakker om så er det like fullt en pokal man vinner på en flott stadion med knallbra stemning..

Lenke til kommentar

Ja, Liverpool har vært store Daniel. Det er bare forskjellige definisjoner av store ute og går.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Ja, Liverpool har vært store Daniel. Det er bare forskjellige definisjoner av store ute og går.

Rett skal være rett, ikke at du trenger å bry deg om slikt. :)

Ga deg jo en mer korrekt ''vaksinetiår'' også, så bruk den du.

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar

Som jeg har sagt flere ganger nå. Se på hvordan Arsenal knakk sammen etter de tapte finalen i fjor. De var med i kampen om 4 trofeer, og etter CC finaletapet gikk alt i dass. Hadde vi tapt her tror jeg sesongen hadde sett meget kjip ut selv om vi fortsatt er med i FAC og 4.plassen. Nå kan vi kjøre på med siste halvdel og vite at vi faktisk har vunnet noe. Vi var dårlige i dag, men vi har virkelig fortjent å være i finalen. Spilt kun en hjemmekamp i CC totalt, resten var borte kamper mot bla City, Chelsea og Stoke. Cardiff spilte mot et Championship lag i semien så vidt jeg husker. Vi hadde City.

• Liker 3
Lenke til kommentar

Jeg skal i hvert fall ikke la noen Man Utd-fans ødelegge feiringen for meg. :D

Kunne ikke ha sagt det bedre selv. Supportere og lag for den del, som ikke feirer et trofee, lite eller stort er ikke mye å skryte av.

De kan si hva de vil, men de fikk jo ikke sjansen til å bevise at de ikke hadde feiret om de hadde vunnet! :love:

• Liker 3
Lenke til kommentar

Kanskje ikke den mest prestisjetunge cupen, men prestasjonsmessig vil jeg si det er liga stort som FA cup.

Uenig. Alle storlagene bruker ligacup til å gi matching til de som ikke spiller mye ellers.

Men selvsagt er det gøy for Liverpool som klubb å vinne et trofe igjen, hadde vært i godt humør selv hvis det var United som vant.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Kanskje ikke den mest prestisjetunge cupen, men prestasjonsmessig vil jeg si det er liga stort som FA cup.

Uenig. Alle storlagene bruker ligacup til å gi matching til de som ikke spiller mye ellers.

Men selvsagt er det gøy for Liverpool som klubb å vinne et trofe igjen, hadde vært i godt humør selv hvis det var United som vant.

http://liverpool.no/match.aspx?matchid=124

Lukter B-lag av det City-laget.

• Liker 4
Lenke til kommentar

http://liverpool.no/match.aspx?matchid=124

Lukter B-lag av det City-laget.

Og, hva er poenget ditt?

Ikke kom her og si at alle topplagene i PL gir full pupp for å vinne LC?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...