wasco Skrevet 25. februar 2012 Del Skrevet 25. februar 2012 Harly'n Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 25. februar 2012 Del Skrevet 25. februar 2012 Sykkelen over ale sykler.Flotte detaljer har du å fått med;) Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 25. februar 2012 Del Skrevet 25. februar 2012 (endret) Flott sykkel ja. Finnes bare en motorsykkel.. Jeg var med en kamerat til en Harleybutikk en gang, han holdt på med å få ombygd en ny han kjøpte seg. Jeg gikk rundt å kikka på syklene som stod der til salgs, og ble litt lei av alt sammen egentlig for selv om de var forskjellige så var allt likt allikevel. Bare krom og enda mere krom. Så.. da jeg satt meg ned ved bordet dems og tok en kaffekopp sammen med kameraten og verkstedsfolka så la jeg merke til en Triumph som sto litt bortgjemt i en krok. Da bare datt det ut av meg: "Ojj.. så dere har skikkelige motorsykler her også..". Hadde blikk kunnet drepe så hadde jeg falt død om der og da.. Endret 25. februar 2012 av pybalto Lenke til kommentar
wasco Skrevet 25. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2012 Sykkelen over ale sykler.Flotte detaljer har du å fått med;) Takk for kommentaren Lenke til kommentar
wasco Skrevet 25. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2012 Flott sykkel ja.Finnes bare en motorsykkel.. Jeg var med en kamerat til en Harleybutikk en gang, han holdt på med å få ombygd en ny han kjøpte seg. Jeg gikk rundt å kikka på syklene som stod der til salgs, og ble litt lei av alt sammen egentlig for selv om de var forskjellige så var allt likt allikevel. Bare krom og enda mere krom. Så.. da jeg satt meg ned ved bordet dems og tok en kaffekopp sammen med kameraten og verkstedsfolka så la jeg merke til en Triumph som sto litt bortgjemt i en krok. Da bare datt det ut av meg: "Ojj.. så dere har skikkelige motorsykler her også..".Hadde blikk kunnet drepe så hadde jeg falt død om der og da.. hehehe - du kan være glad du ikke sa det i en HA gjeng. Da er det ikke sikkert at det bare hadde blitt med skarpe blikk Lenke til kommentar
40D Skrevet 10. april 2012 Del Skrevet 10. april 2012 Jammen forsvant kommentaren min.. Prøver igjen: Ja .. jo. Jeg synes sykelen ble kjempefin med kule effekter.. Skulle ønske den hadde et bybilde eller landskap bak, fremfor en garage port. Du fikk nå 5 for sykkelen da. Også finnes det èn sykkel til: Suzuki 600 GSR! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg