ATWindsor Skrevet 26. februar 2012 Del Skrevet 26. februar 2012 Blir litt voldsomt å holde på med spill livet ut i mitt syn, håper jeg har slutta når jeg bikker 30 Etter 20 blir det sikkert bare litt fifa og kanskje en runde bf i ny og ne (men kan jo ikke se inn i fremtiden, så kanskje alle blir heavy gamere i 2020 ^^) Hvorfor håper du at du har sluttet etter du har blitt 30? AtW Lenke til kommentar
Wrathmont Skrevet 26. februar 2012 Del Skrevet 26. februar 2012 Blir litt voldsomt å holde på med spill livet ut i mitt syn, håper jeg har slutta når jeg bikker 30 Etter 20 blir det sikkert bare litt fifa og kanskje en runde bf i ny og ne (men kan jo ikke se inn i fremtiden, så kanskje alle blir heavy gamere i 2020 ^^) Alltid søtt med tenåringers syn på hva voksenlivet består av, men for din skyld håper jeg du har tid til litt morro når du blir eldre også. Jeg kan heldigvis forsikre deg om at det fint går an å balansere jobb kone og barn etc med dine egne hobbyer. Selv om du kanskje utvikler en litt mer raffinert smak på spill så fortsetter det å være gøy når du bikker 30 Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 26. februar 2012 Del Skrevet 26. februar 2012 Dette med hva skjer om prosjektet IKKE blir gjennomført jeg er bekymret for. Hva skjer om Tim Schaefer ikke klarer å gjennomføre spillet vi har støttet? Ting kan fort bli dyrere enn man tror: se bare på Vampyre Story 2. Dette spillet har jo vært i produksjon utrolig lenge allerede. Snart ferdig har vi blitt lovet. Siste jeg hørte var en artikkel fra Romjulen der de kunne fortelle at spillet er 30% ferdig. Det er dermed ikke så stor sjanse for at vi ser dette spillet igjen. Hva om noen får den støtten de spør etter, og så begynner arbeidet med spillet. Hva om de slipper en beta eller en demo, folk spiller det og tilbakemeldingene blir overstrømmende og positive, og så forteller utviklerne at de må ha en tilsvarende sum som de fikk i første omgang for å ferdigstille spillet? Lenke til kommentar
Zacher Skrevet 26. februar 2012 Del Skrevet 26. februar 2012 Alpha Protocol er vurdert akkurat som det bør. Et særdeles middelmådig spill på alle måter. Kom igjen da, headshot bør være headshot, uansett som det er RPG eller skytespill. Det er ganske tydelig at du la fra deg spillet etter en time. Spillet byr på en særdeles dyp historie hvor du absolutt kan være med å endre retning opptil flere ganger. Karakterene er interessante, og dialog-hjulet får alt Bioware noen sinne har laget til å se ut som et verk av en apekatt. Men ja, bugs og dårlige kontroller trekker kraftig ned. Noe som får de fleste til å gi opp i løpet av de første få minuttene. "Bugs og dårlige kontrollere" var ikke et problem for meg i det hele tatt. AP var morro det, til jeg møtte kokain-snifferen med min fullstendig stealth-fokuserte karakter. Da var det absolutt ingen måte å ta ham, og det har jeg fortsatt ikke gjort. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 26. februar 2012 Del Skrevet 26. februar 2012 Stealth-karakteren min klarte Brayko, det er ikkje som om det er mekanisk umogleg. Lenke til kommentar
casemodd Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 Blir litt voldsomt å holde på med spill livet ut i mitt syn, håper jeg har slutta når jeg bikker 30 Etter 20 blir det sikkert bare litt fifa og kanskje en runde bf i ny og ne (men kan jo ikke se inn i fremtiden, så kanskje alle blir heavy gamere i 2020 ^^) Selv er jeg omtrent halvveis til å bli 90 år gammel!, men føler ikke behov for å legge opp spillingen enda. Det vil si, det avhenger litt av hvordan spillutviklingen blir fremover. Jeg kan skjønne ditt syn dersom du stadig får kritikk av familie og venner for at du spiller alt for mye og det går ut over andre og viktigere gjøremål. Kunsten er vel å begrense seg litt og ikke kjøpe alt rask som gis ut og bli mer kvalitetsbevisst. Slikt sett blir en jo også med på å påvirke hva som gis ut (selv om den enkelte kunde kanskje er en dråpe i havet). Dersom mange nok hadde blir mer kvalitetsbevisste ville det nok fått stor betydning på sikt. Det smarteste er vel å lese mange anmeldelser, teste eventuelle demoer og ikke minst følge diskusjonstråder om de enkelte spill. Etter hvert vil du få oversikt over hvem som har de mest nyttige informasjonene om de enkelte spill og kanskje sammenfallende smak som deg selv, og så blir det straks enklere å velge. Er du sulteforet på spill er det dog fortsatt mulig å kjøpe katta i sekken, men det blir kanskje litt sjeldnere enn før. Og ikke minst får du mer tid til annet enn spill om du ikke handler helt ukritisk. Min spillfremtid avhenger av om vi nettopp får en spillrevolusjon og hvilken retning den tar. Blir det en etter min oppfatning positiv retning, vil jeg nok holde på til jeg ikke klarer å styre mus og tastatur lenger. Fortsetter det å gå i feil retning legger jeg opp og dyrker mer av andre hobbyer. Men interesse for spilling har heldigvis ingen aldersgrense, så du skal ikke se bort fra at det blir mange gamlinger som sysler med det i fremtiden fremfor å fly på bingo eller eldresenteret i tide og utide eller stadig gjøre danskebåten utrygg Lenke til kommentar
radiohodet Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 "Bugs og dårlige kontrollere" var ikke et problem for meg i det hele tatt. AP var morro det, til jeg møtte kokain-snifferen med min fullstendig stealth-fokuserte karakter. Da var det absolutt ingen måte å ta ham, og det har jeg fortsatt ikke gjort. Han var da ikke spesielt vanskelig han? Spilte stealth-karakter jeg også med pistol som eneste våpen. Tok også helikopteret med pistol etter at jeg bomma en del med rakettene. Gikk en del skudd...... Eneste problemet med AP var de forbaska minispillene med tastatur og mus. Den som kom opp med det hackespillet skulle vært banka opp. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 Synest på ein måte det var litt forfriskande med minispel som ikkje var ein snoozefest. Lockpicking var kanskje vel enkelt, men hacking kunne vere litt tøft - ulikt til dømes Mass Effect (2), kor hacking og bypassing kan gjerast i søvne. Lenke til kommentar
Zacher Skrevet 1. mars 2012 Del Skrevet 1. mars 2012 "Bugs og dårlige kontrollere" var ikke et problem for meg i det hele tatt. AP var morro det, til jeg møtte kokain-snifferen med min fullstendig stealth-fokuserte karakter. Da var det absolutt ingen måte å ta ham, og det har jeg fortsatt ikke gjort. Han var da ikke spesielt vanskelig han? Spilte stealth-karakter jeg også med pistol som eneste våpen. Tok også helikopteret med pistol etter at jeg bomma en del med rakettene. Gikk en del skudd...... Eneste problemet med AP var de forbaska minispillene med tastatur og mus. Den som kom opp med det hackespillet skulle vært banka opp. Det er akkurat det.. Jeg spilte fullstendig stealth, og brukte ikke pistol. Om jeg husker rett hadde jeg en rifle og en shotgun jeg aldri brukte, som var helt ubrukelig mot han. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå