glavavemund Skrevet 25. februar 2012 Del Skrevet 25. februar 2012 jeg prøver og avinstallerere java sånn at jeg kan installere det igjen ... når jeg prøver og installere det kommer feilmeldingen " i vedlegg " og hvis jeg prøver og avinstallere kommer det samme. er det noen som kan svare meg om hva jeg skal gjøre?? : p Lenke til kommentar
TripleRainbow Skrevet 25. februar 2012 Del Skrevet 25. februar 2012 For så vidt en relativt kjent feil. Feilen skal egentlig bare komme når du prøver å installere feil versjon av Java, eksempelvis XP-versjonen på en Windows 7-maskin. Har du prøvd å laste ned installasjonsfilen på nytt? http://java.com/en/download/index.jsp Lenke til kommentar
glavavemund Skrevet 25. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2012 jeg har lastet den ned tilsammen 4 ganger og det funker ikke Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F Skrevet 28. februar 2012 Del Skrevet 28. februar 2012 Kan komme med løsning i morgen. Ikke så fryktelig vanskelig. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F Skrevet 28. februar 2012 Del Skrevet 28. februar 2012 Bruk Windows-Installer-CleanUp-Utility til å slette instalasjonen av java. Gå deretter på Java.com og installer ny versjon av java. Du må fjerne alle java komponentene dette programmet finner. For å installere må du høyreklikke og kjøre som administrator. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå