zlamabad Skrevet 22. august 2003 Del Skrevet 22. august 2003 Når jeg spiller av musikk, er lyden litt sprakende. (Ikke voldsomt, men litt, Like fullt irriterende) Noen som vet hva dette kan komme av? (Har oppdaterte drivere, og har skrudd ned volumkontrollen til ca. midt på) Mvh, Jens P. Lenke til kommentar
all right Skrevet 24. august 2003 Del Skrevet 24. august 2003 prøv med noen andre høytalere. viss det virker så er det bare en ting og gjøre.....og kjøpe nye Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 25. august 2003 Del Skrevet 25. august 2003 Spraking kjemme ofe av dårlig kontakt ein plass.. sjekk at ingen av pluggane er defekte.. Det kan og vere ein knekk på ein kabel, dei er litt vanskligare å finne. Om det er muleg for deg å skifte høgtalarkabla, så prøv det. (Er ikkje vits å kjøpe nye, berre prøv først med etteller anna som du har slengande først og sjå om det virkar) Lenke til kommentar
zlamabad Skrevet 28. august 2003 Forfatter Del Skrevet 28. august 2003 sprakingen er den sammen, uansett om jeg hører gjennom høytalerne og hodetelfoner, både på line out-, headphonesutgangene. Så det er tydelig at problemet ligger et sted før lydutgangene på lydkortet. For å spesifisere: sprakingen høres ut som knitring fra LP-plater. Mengden av knitring varierer litt ettersom hva jeg spiller av. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå