AnonymDiskusjon Skrevet 25. februar 2012 Del Skrevet 25. februar 2012 Jeg har monobrow. Er det sant at hvis jeg barberer en kanal i midten vil det bare vokse fortere ut igjen? Må jeg nappe med pinsett? Hva skal jeg gjøre? Postet av anonym: 290cbe8e77ef3948b103fb8b5ac33c20 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 25. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2012 Det er en myte at hår vokser fortere pga. barbering. Napping fjerner hårsekkene, som gjør at det tar litt lengre tid før det vokser seg synlig igjen. Ellers har det lite å si hva du velger å gjøre. Jeg er ikke ekspert, og mine påstander er ikke nødvendigvis sanne. Postet av anonym: 4f2394000d665e21ca3d09031087bc65 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 25. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2012 Det er en myte at hår vokser fortere pga. barbering. Napping fjerner hårsekkene, som gjør at det tar litt lengre tid før det vokser seg synlig igjen. Ellers har det lite å si hva du velger å gjøre. Jeg er ikke ekspert, og mine påstander er ikke nødvendigvis sanne. Postet av anonym: 4f2394000d665e21ca3d09031087bc65 Så man kan shave uten at det blir verre? Postet av anonym: 290cbe8e77ef3948b103fb8b5ac33c20 Lenke til kommentar
SuperSjantis Skrevet 25. februar 2012 Del Skrevet 25. februar 2012 Få frisøren til å gjøre dette neste gang du er der. Lenke til kommentar
insolvent Skrevet 25. februar 2012 Del Skrevet 25. februar 2012 Jeg har shavet i over 20 år uten problemer. Ingen endring i hårvekst. Bare husk på å gjøre det jevnlig så du ikke går rundt med tredagersskjegg over neseroten! Standard høvelbredde passer helt greit for mitt vedkommende. Jeg var litt nervøs første gangen jeg gjorde det, men det ble en helt naturlig look. Frisøren er ikke noe alternativ (Hvis du ikke er der en gang i uka, da!).. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 25. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2012 Jeg har shavet i over 20 år uten problemer. Ingen endring i hårvekst. Bare husk på å gjøre det jevnlig så du ikke går rundt med tredagersskjegg over neseroten! Standard høvelbredde passer helt greit for mitt vedkommende. Jeg var litt nervøs første gangen jeg gjorde det, men det ble en helt naturlig look. Frisøren er ikke noe alternativ (Hvis du ikke er der en gang i uka, da!).. Har du sett på siden av en sånn her, at det er en kinnskjegg trimmer? Vil det funke å bruke den? Har prøvd en eller to ganger med den, men husker ikke akkurat noe om veksten etterpå, bare at det ble ganske glattbarbert. Postet av anonym: 290cbe8e77ef3948b103fb8b5ac33c20 Lenke til kommentar
bonkytonk Skrevet 25. februar 2012 Del Skrevet 25. februar 2012 Bare napp dem, det gjør ikke vondt og varer mye lenger enn om du barberer. 1 Lenke til kommentar
bruker-262560 Skrevet 25. februar 2012 Del Skrevet 25. februar 2012 hvorfor ta vekk monobryn i det hele tatt? monobryn er fett! om du skulle ta sjansen på å ta det vekk, så bruk pinsett, men tenk deg godt om. Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 25. februar 2012 Del Skrevet 25. februar 2012 Det er en myte at hår vokser fortere pga. barbering. Napping fjerner hårsekkene, som gjør at det tar litt lengre tid før det vokser seg synlig igjen. Ellers har det lite å si hva du velger å gjøre. Jeg er ikke ekspert, og mine påstander er ikke nødvendigvis sanne. Postet av anonym: 4f2394000d665e21ca3d09031087bc65 Mythhbusters får vell teste myten da Lenke til kommentar
-Lasse Skrevet 25. februar 2012 Del Skrevet 25. februar 2012 hvorfor ta vekk monobryn i det hele tatt? monobryn er fett! om du skulle ta sjansen på å ta det vekk, så bruk pinsett, men tenk deg godt om. Det vokser jo ganske fort ut igjen da, om han skulle bli missfornøyd. Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 25. februar 2012 Del Skrevet 25. februar 2012 Det er hans valg. Om han blir missfornøyd så får han bli missfornøyd. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 25. februar 2012 Del Skrevet 25. februar 2012 Napp dem med pinsett, eventuelt kjøp en epilator som er smal og som er til akkurat slike formål. Både pinsetten og epilatoren gjør det samme, det eneste som er forskjellen er at med epilator får du mye vondt på en gang, men det er kjapt, med pinsett så får du litt vondt over lengre tid, siden du må ta ett og ett hårstrå. Og ja, det er en viss forskjell når du shaver og når du napper/epilerer. Shavet leggene mine før, og når hårene vokste ut da så kom de ut mørke, spisse. Har epilert leggene jevnlig i noen måneder nå, og nå har jeg ikke gjort det på flere uker. Jeg er hårete nå, men det er som dun å regne, er lyse, myke og ikke til stor sjenanse. Når man vokser/epilerer/napper over lengre tid så vil hårene bli skjørere og skjørere, og mange har opplevd at hårene ikke kommer tilbake igjen etter flere år med å fjerne håret fra roten. Lenke til kommentar
insolvent Skrevet 25. februar 2012 Del Skrevet 25. februar 2012 Jeg har shavet i over 20 år uten problemer. Ingen endring i hårvekst. Bare husk på å gjøre det jevnlig så du ikke går rundt med tredagersskjegg over neseroten! Standard høvelbredde passer helt greit for mitt vedkommende. Jeg var litt nervøs første gangen jeg gjorde det, men det ble en helt naturlig look. Frisøren er ikke noe alternativ (Hvis du ikke er der en gang i uka, da!).. Har du sett på siden av en sånn her, at det er en kinnskjegg trimmer? Vil det funke å bruke den? Har prøvd en eller to ganger med den, men husker ikke akkurat noe om veksten etterpå, bare at det ble ganske glattbarbert. Postet av anonym: 290cbe8e77ef3948b103fb8b5ac33c20 Har ikke prøvd den. En vanlig høvel passer just precis for meg. Blir babysmooth og vakker! Napping hadde tatt for lang tid! Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 25. februar 2012 Del Skrevet 25. februar 2012 Napping gjør vell vondt også? Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 25. februar 2012 Del Skrevet 25. februar 2012 Mythhbusters får vell teste myten da Nei, det er ikke andre enn 14-åringer med dunbart som tror på den myten uansett. 1 Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 25. februar 2012 Del Skrevet 25. februar 2012 Napping gjør vell vondt også? Det er bittelitt vondt, i flere ''omganger''. Jo dreven man blir jo enklere blir det å nappe uten at det gjør spesielt vondt, og huden blir ''herdet'' i de fleste tilfeller hvis man gjør det jevnlig. Dette kommer fra ei jente som har nappet brynene i flere år 1 Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 25. februar 2012 Del Skrevet 25. februar 2012 (endret) Mythhbusters får vell teste myten da Nei, det er ikke andre enn 14-åringer med dunbart som tror på den myten uansett. Det var ment som en spøk Utrolig at det funker Endret 25. februar 2012 av BirgerCaC Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 25. februar 2012 Del Skrevet 25. februar 2012 Hehehe, bra spøk. Jeg gikk rett på limpinnen. 2 Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 26. februar 2012 Del Skrevet 26. februar 2012 Ja, faktisk trodde jeg ikke at noen gadd å gå på den men jeg prøvde meg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå