div_ Skrevet 22. august 2003 Del Skrevet 22. august 2003 bruker dc++ men klarer ikke koble opp til hubber..... var ikke slik 3uker siden, og har ikke gjort NOEN forandringer vet noen om port 411 er blokkert hos telenor? (fleste hubber bruker denne porten har jeg hørt.....) bruker et alcatel speed touch home adsl modem (bruker windows me) og norton firewall,virus men vet ikke hvordan en fixer ting i firewall ..kun automatisk oppsett og legge til dc++, og gi det automatisk tillgang til internett fjernet router 5dager siden..men det skulle ikke stoppe alt..jeg surfer jo på internet med adsl modem.......eneste minuset, er at du må logge på manuelt når du skal på internet setter pris på om noen vet noe Lenke til kommentar
(NH4)2Cr2O7 Skrevet 22. august 2003 Del Skrevet 22. august 2003 bruk oDC. d funker Lenke til kommentar
div_ Skrevet 22. august 2003 Forfatter Del Skrevet 22. august 2003 oDC??? har ikke peiling på hva det er...skal ikke bruke andre nedlastningprog det er dc++ som brukes og det jeg SKAL fortsette å bruke...det er ikke overflod av hubs..............dessuten er det fin overvåking, slik at du ikke får ned noe snusk....... Lenke til kommentar
DumbAss Skrevet 22. august 2003 Del Skrevet 22. august 2003 oDc er en annen versjon av dc++. Telenor blokkerer ikke porter - funker fint hos meg. Forsøk å slette noen av reglene du har på fildeling i brannmuren. Lenke til kommentar
div_ Skrevet 23. august 2003 Forfatter Del Skrevet 23. august 2003 slett regler?? visste ikke det var noen regler i brannmuren...hvor finner jeg disse i norton firewall (det er jeg som er dumbass i dette tilfelle:-)) Takk for svar forresten... Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 23. august 2003 Del Skrevet 23. august 2003 "blokkerer telenor porter???" både ja og nei. Telenor tilbyr å blokere bestemte porter hvis jeg ikke husker feil. Dette er noe man må bestille. Lenke til kommentar
div_ Skrevet 24. august 2003 Forfatter Del Skrevet 24. august 2003 ok..så da er de ok da..takk funker jallefall med labtoppen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå