karoald Skrevet 24. februar 2012 Del Skrevet 24. februar 2012 Norge Bildet er fjernet. Beskrivelse: .............................................................. Evalueringsnivå Visning: Jeg ønsker å vise frem mitt bilde og få hyggelige tilbakemeldinger. Jeg setter pris på om du forteller kort hva du liker med bildet. Link til bildesiden Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 25. februar 2012 Del Skrevet 25. februar 2012 Idyllisk.Fjellene i bakgrunnen løfter bilde;) Lenke til kommentar
wasco Skrevet 25. februar 2012 Del Skrevet 25. februar 2012 Her likte jeg V3 best, selv om holmen ble veldig sentrert. Flott lys og fin glød i fargene Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 25. februar 2012 Del Skrevet 25. februar 2012 Skikkelig bra, særlig V1 og V3! En tiltaltende friskhet over det hele både mht. farger og selve motivet. Meget bra +! Lenke til kommentar
Geir Kristiansen Skrevet 25. februar 2012 Del Skrevet 25. februar 2012 Risøya, Teksmona og Meløysund. Vært dær mange, mange ganger i oppveksten Fine bilder og flott natur. Hekkeområde for Ørn og Hubro +++ Lenke til kommentar
karoald Skrevet 28. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2012 Her er det kjempefin natur-det er sikkert---------tusen takk alle. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg