PhelpsTransposed Skrevet 24. februar 2012 Del Skrevet 24. februar 2012 Hei! Har laget en grei blogg i wordpress, men nå har det seg slik at jeg ikke vil bruke wordpress som CMS lenger, er det mulig at jeg tweaker php filene til temaene og pluginsene sånn at jeg kan bruke de utenom selve wordpress? Spurte også i wordpresstråden, men der virka det desverre som det var litt lite action for tiden. Lenke til kommentar
puse Skrevet 25. februar 2012 Del Skrevet 25. februar 2012 Ja men det kommer til å bli veldig mye arbeid. Skal du bytte til et annet CMS blir det nok enklere å starte fra scratch enn å sitte å klippe og lime og hacke ting ting til å funke sammen. Pluginene kan også plutselig bli veldig mye arbeid å kopiere over, siden mangen av de sikkert er veldig avhengig av wordpress komponenter. Det letteste blir vel å finne noe som ligner med CMSet du går overtil og så tweake det til det blir likt. Lenke til kommentar
PhelpsTransposed Skrevet 25. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2012 Tusen takk for svar! Da går jeg for det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå