Gunfreak Skrevet 24. februar 2012 Del Skrevet 24. februar 2012 Så har bestemt meg for å drikke grønn te, mest pga. de antatte helse fordelene man skal få. Det kjipe er at grønn te er litt kjedelig i smaken, jeg drikker en te nå med litt sitron i, og det er helt drikkandes, men kjedelig, alle de kule te smakene kommer bare i svart te. alle frukt teer osv, er svart te. Så er et noen spesial butikker i olso som har et godt utvalg av grønn te? Lenke til kommentar
the_last_nick_left Skrevet 25. februar 2012 Del Skrevet 25. februar 2012 Palais des thes har to butikker, en i Vibes gate og en på Grünerløkka. Ellers ligger det en "te-bar" ved siden av Stockfleths i Lille Grensen, den har også bra utvalg i løsvekt. 2 Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 25. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2012 (endret) Tusen takk, akkurat den infoen jeg trengte, vibes gate er like ved meg også Endret 25. februar 2012 av Gunfreak Lenke til kommentar
ingar01 Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 Tehuset i Lille Grensen i Oslo importerer grønn te direkte fra gårder i Japan og Kina. De har et godt utvalg av grønne teer. Matcha er den grønne teen som har fått mye fokus i det siste. Dette er kanskje den nye helsedrikken. I Japan har de drukket Matcha som helsedrikk i flere hundre år. Nå er den kommet til Norge. På Tehuset i Lille Grensen får du kjøpt Matcha og annen grønn te i løs vekt (Boks a 40 gram eller pose a 100 gram) eller du kan få den servert på kafeen som ren te eller som Latte. Tehuset i Lille Grensen er kåret til Byens Beste Te 3 år på rad med terningkast 6 hver gang. Du kan også kjøpe teene på www.norges-tehus.no sammen med annet te tilbehør. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå