Need44speed Skrevet 16. august 2012 Del Skrevet 16. august 2012 kom til å tenke på at Braindead er utrolig brutal. Den er mer ment som en komedie da Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 20. september 2012 Del Skrevet 20. september 2012 Så Antropophagus i sommer:http://www.imdb.com/title/tt0082479/ Hærlig cheesy italiensk horror. Filmen er rimelig underholdende og passe brutal, men scenene er korte. Skal man se den så MÅ man nesten se en u-kuttet versjon av den for å få noe igjen. Blant annet er det en scene der et foster blir spist. Interessant nok brukte filmskaperne en flådd kanin for og oppnå illusjonen av et menneskelig foster. Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 20. september 2012 Del Skrevet 20. september 2012 August Underground (husker ikke om det var 1'a eller 2'ern jeg så) Men den er helt klart det værste jeg har sett. Husker også jeg så en fransk(?) eller et eller annet rart språk, film, hvor det handlet om en mann som jobbet med lik. Husker ikke hva den het, men den var helt syk. Husker spessielt siste scena i filmen hvor han ejakulerte mens han stakk seg selv flere ganger i magen til han døde. xD Skjønner ikke hvordan folk får lov til å lage slike filmer, selv om det er litt morsomt å se på. Lenke til kommentar
Dørslag Skrevet 20. september 2012 Del Skrevet 20. september 2012 Ikke så veldig brutal kanskje, men Parents er den eneste filmen som har gjort meg fysisk dårlig av å se. Lenke til kommentar
carefac3 Skrevet 20. september 2012 Del Skrevet 20. september 2012 http://www.imdb.com/title/tt0827782/ Return to House on Haunted Hill er ganske brutal og ekkel.. Kanskje ikke en av de beste da men.. Lenke til kommentar
smøllj Skrevet 20. september 2012 Del Skrevet 20. september 2012 Jeg anbefaler fortsatt varmt Dellamorte Dellamore. En god blanding av skrekk og svart humor. En gudommelig pen dame er også med. Lenke til kommentar
Petterboy95 Skrevet 24. september 2012 Forfatter Del Skrevet 24. september 2012 Orphan, insidious og the decent har jeg blitt tipset om noen som har sett dem ? Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 24. september 2012 Del Skrevet 24. september 2012 Orphan, insidious og the decent har jeg blitt tipset om noen som har sett dem ? Sett alle. Orphanage er veldig bra, insidious er også veldig bra (paranormal activity aktig, bare at de ikke later som om det ikke er en spillefilm), the decent er helt Ok, mer thriller enn skrekk vil jeg si. Lenke til kommentar
""" Skrevet 25. september 2012 Del Skrevet 25. september 2012 (endret) Nå er det jo sånn at horror og thriller er de to sjangerne som har mest til felles, og et lass med horrorfilmer kan fint kalles for thrillere og omvendt. Men The Descent er ikke en av de. The Descent er en horrorfilm. Endret 25. september 2012 av Video Girl Lenke til kommentar
Petterboy95 Skrevet 2. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2012 fine forslag. men mange litt for gammle og kjedelige filmer. ingen ordentlige skummle Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 3. desember 2012 Del Skrevet 3. desember 2012 Det er vel sjeldent med skumle OG brutale filmer. Det er ofte to ting som ikke går så godt sammen. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 4. desember 2012 Del Skrevet 4. desember 2012 See No Evil. Lenke til kommentar
smøllj Skrevet 5. desember 2012 Del Skrevet 5. desember 2012 (endret) Søk opp "horrornypmhs" sin Playlist for nyere horror på youtube. 150+ tips til Horror. /thread killed Endret 5. desember 2012 av Crowned in 86 Lenke til kommentar
Petterboy95 Skrevet 8. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2012 (endret) Søk opp "horrornypmhs" sin Playlist for nyere horror på youtube. 150+ tips til Horror. /thread killed Beste tipset hittil mange brae filmer, har du sett noen av dem selv som du anbefaler? Vil ha noe som du kan skvette litt av, Utrolig mange dårlige skrekkfilmer.. http://www.youtube.com/user/horrornymphs?feature=watch Endret 8. desember 2012 av Petterboy95 Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 8. desember 2012 Del Skrevet 8. desember 2012 Sjekk ut disse kortfilmene her og Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1342 Skrevet 7. februar 2013 Del Skrevet 7. februar 2013 Martyrs eller Iskence odasi fra 2008 som den også kalles er meget høyt på listen min. For en film, den har både BØ faktoren og deretter den stille nervepirrennde ekle atmosfæren. genial film rett og slett. Men gamle gode The Exorcist fra 1973 er favoritten, man glemmer ikke sin første skrekkfilmopplevelse. Lenke til kommentar
Irrelevant Skrevet 8. februar 2013 Del Skrevet 8. februar 2013 (endret) Mange i denne tråden som ikke vet hva en skrekkfilm er. Skrekk: Fritt vilt The Shining Eksorsisten The Ring Scream The Grudge Skrekkfilmer vil rett og slett skremme deg intenst, men bare så lenge filmen pågår. Bruker billige virkemidler som monstre, brutale mord, blod og gørr, skriking og ikke minst skjærende strykeinstrumenter som bakgrunnsmusikk. Ikke skrekk: Salo Requiem for a Dream Dogtooth (Kynodontas) Schindlers liste Irréversible Enter the Void Å kalle slike filmer for skrekkfilmer er en fornærmelse. Du kan føle deg uvel eller støtt, men du får ingen intens følelse av redsel her. Om en blir redd, så er det en redsel som ikke er er intens og kortvarig, men som stikker dypere og vedvarer selv etter filmen slutter. Requiem f.eks. kan nok skremme mange fra å begynne med narko. Endret 8. februar 2013 av Irrelevant Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå