Βlur Skrevet 28. mars 2012 Del Skrevet 28. mars 2012 Irréversible. Det er ingen skrekkfilm, men det er en voldelig thriller med en gjennomgående guffen og klaustrofobisk atmosfære. Sjekk den ut! Hadde selv tenkt å nevne denne filmen. Skikkelig ufin, men likevel å anbefale. Lenke til kommentar
Blabla1 Skrevet 28. mars 2012 Del Skrevet 28. mars 2012 (endret) Jeg så filmen REC en stund tilbake, det er uten tvil det verste jeg har sett. Javier Botet som spilte "Niña Medeiros" var ganske freaky. Spansk film, jeg likte den. Endret 28. mars 2012 av Zonked223 Lenke til kommentar
*F* Skrevet 28. mars 2012 Del Skrevet 28. mars 2012 REC er en kongefilm, den vil jeg også virkelig annbefale, dog vil jeg nok ikke kalle den mest brutale eller verste. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 7. april 2012 Del Skrevet 7. april 2012 Noe av det mest brutale jeg har sett er Ilsa, she-wolf of the SS. Filmen er løst basert på en ekte person (Ilse Koch), en særdeles sadistisk nazidame som mente damer burde få sloss sammen med menn i krigen fordi de har høyere smerteterskel enn men. Det prøvde hun å bevise ganske grundig, så dere kan gjette hvordan det gikk for seg. (hint: kvinnelige krigsfanger og tortur...) Filmen er en del annerledes enn virkeligheten, og fokuserer i hovedsak på sex og tortur. Forstyrrende nok er det minst tre oppfølgere. Så denne i gårkveld.Den var grei, men merket jo at skuespillet og slikt ikke altid var av det beste, kanskje spessielt mellom generalen og Ilsa. Dog verd en titt http://www.imdb.com/title/tt0071650/ Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 25. april 2012 Del Skrevet 25. april 2012 Irréversible. Det er ingen skrekkfilm, men det er en voldelig thriller med en gjennomgående guffen og klaustrofobisk atmosfære. Sjekk den ut! Skulle akuratt til å nevne denne, brutal og jævlig til tider. Gaspar Noé kan det å lage sjokkerende filmer. Lenke til kommentar
deleted Skrevet 30. april 2012 Del Skrevet 30. april 2012 Er human centipide nevnt? Er så grotesk at jeg trodde den bare var kødd. Ellers så har jeg akkurat sett The midnight meat train. Knakje ikke av den værste klassen, men den har en god story at den er verdt å se. Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 1. mai 2012 Del Skrevet 1. mai 2012 Ingen av de to der er spesielt brutal. Jeg tror poenget til trådstarter er å finne skikkelige fæle filmer. Lenke til kommentar
Petterboy95 Skrevet 29. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2012 Ingen av de to der er spesielt brutal. Jeg tror poenget til trådstarter er å finne skikkelige fæle filmer. poenget var å finne den beste fæle skrekkfilmen mange brae fimer som er nevnt, men er ikke noen som er veldig fæle Lenke til kommentar
unearthly Skrevet 31. mai 2012 Del Skrevet 31. mai 2012 1: insidious (Bør sees!!) 2: Inside 3: The exorcist 4: Martyrs 5: Yeogo gwae-dam 4: Moksori Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 9. juni 2012 Del Skrevet 9. juni 2012 The Divide (2011). Ingen spesielt god film, men brutal. Piggy (2012) er også en av mine nye favoritter. Ser Martyrs (2008) allerede er nevnt, her måtte jeg faktisk se bort et par ganger. Vil også anbefale japanske Gurotesuku (2009). Mange fler. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 9. juni 2012 Del Skrevet 9. juni 2012 Antichrist. http://www.imdb.com/title/tt0870984/ Eneste filmen jeg kan komme på som ikke allerede er blitt nevnt. 1 Lenke til kommentar
Maarcus Skrevet 16. juli 2012 Del Skrevet 16. juli 2012 (endret) Insidious er en av dem værste skrekkfilmene. Historien til filmen er ganske bra. Anbefaler folk og se den! Endret 16. juli 2012 av Maarcus Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 14. august 2012 Del Skrevet 14. august 2012 Så Secuestrados (kidnapped) i går. BRUTAL, og konstant gira gjennom hele filmen. Veldig grusom og bra! Ville gitt den 7/10! http://www.imdb.com/title/tt1629377/ Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 14. august 2012 Del Skrevet 14. august 2012 En veldig undervurdert film som jeg synes er mindfuck deluxe er Blair Witch Project. Holdt på å skitte i trusa da jeg så den. 1 Lenke til kommentar
TMB Skrevet 14. august 2012 Del Skrevet 14. august 2012 Den er jo dritkjedelig. Finnes ikke skummel.. Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 14. august 2012 Del Skrevet 14. august 2012 Det hjelper hvis man allerede er redd for skogen i mørket Lenke til kommentar
SigneGR Skrevet 15. august 2012 Del Skrevet 15. august 2012 Vet ikke om den passer helt inn, men Mikey (1992) handler om en 10 år gammel gutt som ikke har vettet helt på plass. Den ligner litt på the Orphan, og er ulovlig i England (men tror det er på grunn av James Bulger-saken)... følte bare at jeg måtte nevne den, virkelig verdt å se! Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 15. august 2012 Del Skrevet 15. august 2012 Har egneltig ikke sett noe virkelig ille. inside, human centipede, aftermath, a serbian film av disse er inside mest brutal. De andre er ikke så fæle egentlig. Lenke til kommentar
smøllj Skrevet 16. august 2012 Del Skrevet 16. august 2012 Ikke så ille denne her, men du og herremin for ei perle av en film: http://www.imdb.com/title/tt0109592/ Da jeg kjøpte den gikk den under navnet Dellamorte Dellamore, men ser den her har fått ett ganske annet navn "Cemetary Man" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå