Petterboy95 Skrevet 24. februar 2012 Del Skrevet 24. februar 2012 Hei , kom med tips te dem mest brutale og værste skrekkfilman dokker har skjedd. vist du har flere sett dem opp med nummer , der 1 e den beste : ) Lenke til kommentar
Petterboy95 Skrevet 24. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2012 The Human Centipede har sett den før. Men ikke akkurat verste filmen æ har skjedd : ) Lenke til kommentar
Petterboy95 Skrevet 24. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2012 The Human Centipede flere tips ? Lenke til kommentar
Petterboy95 Skrevet 24. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2012 One Missed Call The Human Centipede the grudge saw the ring Drag Me to Hell Orphan Wrong Turn-filmene The Crazies Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 Ja, det er ekte. Det var en ukrainsk bande som stod for mange drap. De kalte seg Dnepropetrovsk Maniacs og fant forsvarsløse ofre som de torturerte til døde uten noen grunn. De er fengslet for livstid. Det er ikke en spillefilm, så føler det er off-topic. Jeg er ikke noe spesielt fan av skrekkfilmer selv, ser ikke gleden av å bli skremt. Men av de jeg har sett er The Mist og The Ring de to beste. Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 Den filmen skal jeg i hvert fall ikke se. Det samme gjelder alle drapsfilmene til narkokartellene i Mexico. Stikkord: motorsag, machete, ... Kommer egentlig ikke på noen ordinære fiksjonsfilmer som har gjort noe varig inntrykk. Til det er de fleste for dårlig laget. Lenke til kommentar
Post_Mortem Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 Niku daruma - Tumbling Doll of Flesh er ganske weird. Lenke til kommentar
Psykake Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 Orphanage. Spansk grøsser som virkelig creeper en ut. Lenke til kommentar
K.B.E Skrevet 28. februar 2012 Del Skrevet 28. februar 2012 "Inside" er kanskje den verste jeg har sett. Lenke til kommentar
Aksel114 Skrevet 28. februar 2012 Del Skrevet 28. februar 2012 (endret) A serbian film. Det er skrekk i mine øyner og tanker. Genres: Crime | Drama | Horror | Thriller Verste filmen jeg noen gang har sett. Måtte skru den av etter en time. Så den på grunn av alt snakket rundt filmen, ble meget nysgjerrig. Anbefaler ingen og se den filmen. Hold dere borte fra den. Treget på jeg så den selv. Selv om jeg bare holdt ut en time. Edit: leste det sto "kom med tips" Dette er ikke et tips! Endret 28. februar 2012 av Aksel114 1 Lenke til kommentar
mortenbr Skrevet 28. februar 2012 Del Skrevet 28. februar 2012 jeg synes "a serbian film" på tross av veldig sterke og grafiske scener absolutt er verdt å få med seg. dette var ikke en rein sjokkfaktor-film, å hvis du alikevel leter i kategorien "brutal" er denne ett must see. 2 Lenke til kommentar
Runar Skrevet 28. februar 2012 Del Skrevet 28. februar 2012 «Sjokkfilmer» er ikke spillefilmer. En håndfull innlegg har blitt fjernet fra tråden.Dette innlegget skal ikke kommenteres. Har du reaksjoner på moderering tar du kontakt med meg via en privat melding. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 28. februar 2012 Del Skrevet 28. februar 2012 A Serbian Film var da virkelig ikke så ille o.O Lenke til kommentar
Aksel114 Skrevet 28. februar 2012 Del Skrevet 28. februar 2012 A Serbian Film var da virkelig ikke så ille o.O Sier meg uenig i dette. Men folk er forskjellige og får vondt i magen av forskjellige ting/scener. smak og behag Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 28. februar 2012 Del Skrevet 28. februar 2012 Noe av det mest brutale jeg har sett er Ilsa, she-wolf of the SS. Filmen er løst basert på en ekte person (Ilse Koch), en særdeles sadistisk nazidame som mente damer burde få sloss sammen med menn i krigen fordi de har høyere smerteterskel enn men. Det prøvde hun å bevise ganske grundig, så dere kan gjette hvordan det gikk for seg. (hint: kvinnelige krigsfanger og tortur...) Filmen er en del annerledes enn virkeligheten, og fokuserer i hovedsak på sex og tortur. Forstyrrende nok er det minst tre oppfølgere. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 (endret) Anbefaler alle å se Pasolinis Salò fra 1975. Det er ikke den mest visuelt groteske eller motbydelige, men temaet og stemningen i filmen er fantastisk. Det er en "grusom" film, som har endel kvaliteter som faktisk gjør den til en ganske god film, i motsetning til andre filmer som kun spiller på sjokkeffekten. Endret 29. februar 2012 av Skurupu 1 Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 2. mars 2012 Del Skrevet 2. mars 2012 A Serbian Film var da virkelig ikke så ille o.O Enig der. Så den nylig, men det ble for forutsigbart og kjedelig til å holde interessen min. Klarte å se gjennom den, og på slutten lo jeg faktisk. Maken til idioti skal man lete lenge etter. Her gjør de tydeligvis alt for å sjokkere, uten å tenke på hvor latterlig det blir. Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 (endret) A Serbian Film, Guiena Pig: Flowers of Flesh and blood er kanskje noe av dem mest sjokkerende jeg har sett. Edit: Aftermath er også ganke grov. Endret 7. mars 2012 av Cpt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå