Gå til innhold

BK: .... nedover

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Her kan mann fort få metaforiske assosiasjoner :)

Mange på veg nedover, men bare en på veg oppover. Kanskje det er slik det er i vår tid.

Teknisk synes jeg bildet fungerer veldig bra. Personlig ville jeg ikke brukt sepia på dette bildet. Viller heller gått for en versjon med sterke kontraster i S/H.

Men det er min smak, og ikke en kritikk av din måte å gjøre det på :)

Lenke til kommentar

Synes det ble spennende.Tenker da vinkling som gir denne perspektiv skeivheten.Vet ikke om det hadde godt,om rulletrappen i midten går ned,hvor da dybden hadde kommet mer til sin rett ved å velge den trappen? ;)

Hei og tusen takk for din mening her angående dette bildet. Når det gjelder den andre trappen så går den oppover - og jeg sto allerede i trappa på vei nedover til høyre.

RAK-foto :thumbup:

Lenke til kommentar

Her kan mann fort få metaforiske assosiasjoner :)

Mange på veg nedover, men bare en på veg oppover. Kanskje det er slik det er i vår tid.

Teknisk synes jeg bildet fungerer veldig bra. Personlig ville jeg ikke brukt sepia på dette bildet. Viller heller gått for en versjon med sterke kontraster i S/H.

Men det er min smak, og ikke en kritikk av din måte å gjøre det på :)

:yes: Hei og tusen takk for dine meninger om dette bildet - det er slike kommentarer/kritikker jeg lærer av - slik som dere har gitt meg nå.

Har forresten lagt ut en sort/hvitt-versjon noenlunde slik som du ønsket - eller???

RAK-foto :w00t:

Endret av RAK-foto
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...