RAK-foto Skrevet 24. februar 2012 Del Skrevet 24. februar 2012 .... nedover Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 25. februar 2012 Del Skrevet 25. februar 2012 Synes det ble spennende.Tenker da vinkling som gir denne perspektiv skeivheten.Vet ikke om det hadde godt,om rulletrappen i midten går ned,hvor da dybden hadde kommet mer til sin rett ved å velge den trappen? Lenke til kommentar
wasco Skrevet 25. februar 2012 Del Skrevet 25. februar 2012 Her kan mann fort få metaforiske assosiasjoner Mange på veg nedover, men bare en på veg oppover. Kanskje det er slik det er i vår tid. Teknisk synes jeg bildet fungerer veldig bra. Personlig ville jeg ikke brukt sepia på dette bildet. Viller heller gått for en versjon med sterke kontraster i S/H. Men det er min smak, og ikke en kritikk av din måte å gjøre det på Lenke til kommentar
RAK-foto Skrevet 25. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2012 Synes det ble spennende.Tenker da vinkling som gir denne perspektiv skeivheten.Vet ikke om det hadde godt,om rulletrappen i midten går ned,hvor da dybden hadde kommet mer til sin rett ved å velge den trappen? Hei og tusen takk for din mening her angående dette bildet. Når det gjelder den andre trappen så går den oppover - og jeg sto allerede i trappa på vei nedover til høyre. RAK-foto Lenke til kommentar
RAK-foto Skrevet 25. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2012 (endret) Her kan mann fort få metaforiske assosiasjoner Mange på veg nedover, men bare en på veg oppover. Kanskje det er slik det er i vår tid. Teknisk synes jeg bildet fungerer veldig bra. Personlig ville jeg ikke brukt sepia på dette bildet. Viller heller gått for en versjon med sterke kontraster i S/H. Men det er min smak, og ikke en kritikk av din måte å gjøre det på Hei og tusen takk for dine meninger om dette bildet - det er slike kommentarer/kritikker jeg lærer av - slik som dere har gitt meg nå. Har forresten lagt ut en sort/hvitt-versjon noenlunde slik som du ønsket - eller??? RAK-foto Endret 25. februar 2012 av RAK-foto Lenke til kommentar
leifholm Skrevet 25. februar 2012 Del Skrevet 25. februar 2012 fine skæve linier, fint motiv, godt set og optaget Lenke til kommentar
RAK-foto Skrevet 25. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2012 fine skæve linier, fint motiv, godt set og optaget Hei og tusen takk for din konstruktive og utfyllende kritikk. RAK-foto Lenke til kommentar
Astrid E. Saltveit Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 Tøfft - flott komp. Liker helt klart best s/h-versjonen. Ellers ville jeg muligens valgt å ha fokuset nederst i trappa - det er dit blikket mitt trekkes. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg