roff Skrevet 22. august 2003 Del Skrevet 22. august 2003 Har lenge tenkt på å kjøpe meg laptop, og har tenkt mye på Cinet sin Smartbook 1200. Så Smartbook 1100 før sommeren. Den var interessang, men bestemte meg for 1200 versjonen. I dag fikk jeg vite at Cinet har gått konkurs. Noen som vet hva som skjer med Cinet og produktene deres? Lenke til kommentar
johndoe144 Skrevet 22. august 2003 Del Skrevet 22. august 2003 Huff, håper ikke det er mange som har betalt forskudd til Cinet. Ganske irriterende at de markedsførte de nye pc'ene sine så kraftig selv om de må ha visst at det gikk nedenom. Mulig det var et siste krampaktig forsøk på å overleve... http://www.itavisen.no/art/1301740.html Lenke til kommentar
roff Skrevet 22. august 2003 Forfatter Del Skrevet 22. august 2003 Jeg syns jo det var et bra tilbud da. Kun 12.995 (eks.mva) for en Centrino laptop.. og det den tilbyr. Kanskje jeg var heldig som ventet litt med å kjøpe den. Kommer vel ingen andre som kan sammenlinge seg med den der bærbare i første omgang (tipper jeg). Lenke til kommentar
obese Skrevet 22. august 2003 Del Skrevet 22. august 2003 hehe.. du er tulling hvis du kjøper pc av et konkurs selskap Lenke til kommentar
roff Skrevet 22. august 2003 Forfatter Del Skrevet 22. august 2003 Er jo derfor jeg ble litt dårlig humør. Hadde jo lyst på den der, men kommer ikke til å kjøpe fra det firmaet der før de evt. har fått nye eiere eller fått mer kapital i ryggen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå