Maeland Skrevet 24. februar 2012 Del Skrevet 24. februar 2012 Hallois godt-folk! Jeg sitter her å surfer rundt på nettet uten en anelse av hva jeg ser etter. Det er så ufattelig mange valg! Det vanskeligste å finne inne på nettbutikker er gaming-pcer. Så jeg trenger litt hjelp med å finne en bærbar til under ni tusen. Jeg har lite peiling på PC egentlig og det er derfor jeg skriver her. Jeg trenger noe som kan kjøre det meste av dagens spill. Jeg har ikke lyst til å si det, men Skyrim er hovedsakelig grunnen til at jeg har lyst på en god pc. Anyone? Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 24. februar 2012 Del Skrevet 24. februar 2012 Du vil helst ha en maskin med minimum GTX560 skjermkort om du sikter deg inn på å spille. Et søk på maskiner med GTX560 eller bedre på prisjakt gir denne lista; Bærbare maskiner med GTX560 eller bedre. Selv ville jeg vurdert denne som mest aktuell med mindre du vil ha 17" skjerm; http://www.prisjakt.no/product.php?p=990006 Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 24. februar 2012 Del Skrevet 24. februar 2012 Om du nøyer deg med litt svakere grafikk gir denne mye for pengene til en fin pris; http://www.dustinhome.no/asus-k53sm-ci7-22-6gb-750-gt630m-156-w7hp/product/5010619963 Lenke til kommentar
Ash Skrevet 24. februar 2012 Del Skrevet 24. februar 2012 Henger meg på den første anbefalingen til OC-Freak, Asus G53 er en solid gamer laptop. Lenke til kommentar
Geirern Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 Henger meg på den første anbefalingen til OC-Freak, Asus G53 er en solid gamer laptop. Yup, selv den svakeste G53SX er nobrainer egentlig. Skulle man sett på andre alternativ blir det Asus N53 eller MSI 620DX, men jeg ville holdt meg til G53SX uten tvil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå