Jaktern Skrevet 24. februar 2012 Del Skrevet 24. februar 2012 Dreper nikotin hjerneceller? http://www.dagbladet.no/dinside/2002/05/14/330829.html Blir du "dum" hvis du inntar nikotin? Hehe, muligens litt rart spørsmål... Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 24. februar 2012 Del Skrevet 24. februar 2012 (endret) Dette ble jo fastsatt for over 10 år siden. EDIT: Ti år gammel artikkel ja. Publisert tirsdag 14.05.2002 Endret 24. februar 2012 av Insomniatic Lenke til kommentar
tole Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 Det er vel få ting som er å få kjøpt lovlig i dag som er mer helse-ødeleggende enn kommersiell tobakk full av all mulig dritt som ammoniakk og tungmetaller. Det at de fikk leger til å anbefale tobakk før i tiden sier vel litt om nivået på hvor gode produsentene var på PR. Lenke til kommentar
Stappi Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 Jeg røyker men jeg har ikke blitt dummere på grunn av det. Bare litt mer temperamangsfull. Jeg vil heller si at nikotin sløver ned hjernen og er med på å utløse det stoffet i hjernen som får oss til å føle oss mer komfortable så vi får overdose av det. Akkurat som med veldig god mat eller når man koser seg men det er ikke alltid det går an å få gjort men det går som regel alltid an å ta seg en sigarett. Lenke til kommentar
Stappi Skrevet 28. februar 2012 Del Skrevet 28. februar 2012 denne tråden hører vel egentlig hjemme i helse? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå