AnonymDiskusjon Skrevet 24. februar 2012 Del Skrevet 24. februar 2012 Jeg har gått ned en del kg ved å leve på lavkalori samt gåturer. Begynte å øke kaloriinntaket noe, men opplevde dette ubehagelig da jeg ble veldig oppblåst og mett etter å bare ha spist en skive ekstra. Nå skal det sies at jeg spiste rundt 1000 kcal, som jeg nå ser er for lite. Men; fra og med i slutten av desember gikk jeg ned til 1000 kcal igjen per dag (har et litt forstyrret bilde på kropp og mat, får litt hjelp med dette). Dette har ikke gått like smertefritt som tidligere. Føler meg konstant sulten, klarer dog ikke å spise så veldig mye mer. Jeg trener veldig sjeldent, men har en aktiv jobb med en del løfting. De siste mnd har jeg jobbet utrolig mye, senest nå har jeg jobbet 8 dager i strekk. Kan dette ha noe å gjøre med at jeg føler meg sulten? Tenker jo at siden jeg en gang i tiden klarte å leve på 1000 kcal per dag, så kunne jeg gjøre det, men den gang ei. Spiser også fiberrik og "mettende" mat som havregryn, frukt, nøtter ol. Likevel overstiger jeg ikke 1000 kcal på en dag. Det må nevnes at jeg ikke rekker over 160 cm, så er ikke slik at jeg skal ha type 2000 kcal om dagen som jeg føler mange spiser. Litt rotete innlegg, men håper noen kan svare meg I hovedsak lurer jeg på hvorfor jeg nå er sulten mesteparten av tiden, mens tidligere klarte jeg meg fint med dette lave inntaket. Postet av anonym: 60263b6f73edf321120562ff77a5b2b2 Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 24. februar 2012 Del Skrevet 24. februar 2012 Fordi du har gått på en diett. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 25. februar 2012 Del Skrevet 25. februar 2012 Er du kvinne eller mann? Hvor gammel er du? Jo eldre man blir er det jo kjent at man ikke klarer det samme som man gjorde da man var yngre. Kanskje du skulle tatt deg en fruktsmoothie ekstra om dagen? Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 25. februar 2012 Del Skrevet 25. februar 2012 Om du ikke blir sulten så bør du ikke spise mye. Lenke til kommentar
Budeia Skrevet 25. februar 2012 Del Skrevet 25. februar 2012 Kan være at kroppen din vil få deg til å spise deg tilbake i din forhenværende vekt, som kroppen var vant med. Eller det er et sunt tegn på at forbrenningssystemet ditt fungerer, og du trenger nok litt mer energi til daglig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå