Gå til innhold

Hente ut data fra gammel harddisk

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hmm, jeg er ikke sikker om jeg fortjener det. Har tatt en titt på PCen. Kontrolleren er for ST-225 og har en ekstra kabel. Ifølge Wikipedia er disken i min maskin av typen MFM (Modified Frequency Modulation).

Diskettstasjonene har samme tilkobling som oleronnings disk. Kanskje det funker å bruke en av dem? Bare en teori. Problemer er at jeg ikke kommer inn i BIOS på den.

PCen er en HP Vectra ES fra 1987 - 88.

Jeg er sikker på at dersom oleronning sjekker en gang til, så vil han finne ut at hans disk også har to kontakter (i tillegg til strøm-kontakten).

Lenke til kommentar

Hmm, jeg er ikke sikker om jeg fortjener det. Har tatt en titt på PCen. Kontrolleren er for ST-225 og har en ekstra kabel. Ifølge Wikipedia er disken i min maskin av typen MFM (Modified Frequency Modulation).

Diskettstasjonene har samme tilkobling som oleronnings disk. Kanskje det funker å bruke en av dem? Bare en teori. Problemer er at jeg ikke kommer inn i BIOS på den.

PCen er en HP Vectra ES fra 1987 - 88.

Jeg er sikker på at dersom oleronning sjekker en gang til, så vil han finne ut at hans disk også har to kontakter (i tillegg til strøm-kontakten).

Jeg er sikker på at når jeg sjekket både første gang og denne gangen så er det to kontakter (i tillegg til strøm-kontakten) på disken også ja ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...