Gå til innhold

Tegne tatoveringer for penger

Eriksendrul

Anbefalte innlegg

Hallo , jeg har en venn som er helt sinsyk når det kommer til og tegne militær ting og fantasi ting som evt monstere drager osv

Jeg og han har prata litt om at vi tenker og lage en blogg eller hjemmeside hvor vi kan legge ut eksempler og folk som er interesert i at han tegner tatoveringer /eventuelt tegner bilder til folk kan kjøpe/bestille der

men jeg har aldri vært borti dette før ,

er det noen av dere som kan gi oss en pekepinn på hva vi burde gjøre ? evt hjemme side eller blogg ? kommer da til og bruke bloggen som en hjemmeside og ikke skrive alt mulig rart

og om dette fungerer vil vi ikke ha for mange som spør og "bestiller" for dette skal bare være en liten fritids ting og ikke noe bigshot pengemaskin . kanskje tjene litt nå og da.

Noen ideer ? eventuelt erfaringer dere kan dele ?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

som oftest så tegner tatovøren sine egne tatoveringer, kommer liksom som en del av jobben.

så du mener at en tatover som får et bilde og beskjed om og tattovere akkurat det ikke vil gjøre det ?

det er nok ikke noe ukjent faktum at folk får venner/kjente til og tegne tatoveringer.

Jeg ville hvertfall aldri tat noe tatovering på et sted som ikke lar det skje.

uansett så var det ikke det jeg spurte om så alt dette er oftipic.

Lenke til kommentar

Det jeg sier er at det er vanligst.

Joda en tatovør tatoverer jo det kunden vil ha så kan tenke meg at dette er litt tricky da de aller fleste seriøse tatovører allerede er gode tegnere så dere blir lett et unødvendig mellomledd (såfremt ikke kompisen din er ekstremt god)

Dere kan lage en deviant art profil til han, sleng på et vannmerke slik at folk ikke kan bruke bildet til det de vil og så kan de kjøpe trykk osv av det om de vil selv osv. tror det kan være mer penger i det enn å fokusere på tatoveringer, skriv også på profilen at han kan ordne tegninger for tatoveringer osv på "request".

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...