eirikol1 Skrevet 24. februar 2012 Del Skrevet 24. februar 2012 Heisan! Kva syns folk om Arma2? Har spelt demoen ein del, men det var på den tida eg hadde eit 5750, så hadde ikkje så god fps... No som eg har eit GTX 560Ti lura eg på å kjøpe det. Men det er jo slik at Arma 3 kjem, akkuratt kortid er eg usikker på, kan enkelt google det om eg gidd, men er Arma spela så gode at eg ikkje kan vente på Arma 3? Ser etter eit spel som fint kan spelast aleine og med andre, ser at det er single-player, multi, og co-op. Har også prøvd gratis versjonen, men dette var også når eg hadde 5750. Korleis er einspelaren? Korleis er AI'en? Kor vanskelig/realistisk er det? Speler for det meste BattleField 3, så er vandt med den type realisme. Skal eg i tilfelle kjøpe Arma 2, eller Operation Arrowhead, eller Combines Operations? Takk Eirik Lenke til kommentar
Q.Q Skrevet 24. februar 2012 Del Skrevet 24. februar 2012 Heisan! Kva syns folk om Arma2? Har spelt demoen ein del, men det var på den tida eg hadde eit 5750, så hadde ikkje så god fps... No som eg har eit GTX 560Ti lura eg på å kjøpe det. Men det er jo slik at Arma 3 kjem, akkuratt kortid er eg usikker på, kan enkelt google det om eg gidd, men er Arma spela så gode at eg ikkje kan vente på Arma 3? Ser etter eit spel som fint kan spelast aleine og med andre, ser at det er single-player, multi, og co-op. Har også prøvd gratis versjonen, men dette var også når eg hadde 5750. Korleis er einspelaren? Korleis er AI'en? Kor vanskelig/realistisk er det? Speler for det meste BattleField 3, så er vandt med den type realisme. Skal eg i tilfelle kjøpe Arma 2, eller Operation Arrowhead, eller Combines Operations? Takk Eirik Jeg synes av egne erfaringer at alle disse spillene er helt like. Er egentlig ganske "slack" grafikk på disse spillene. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 24. februar 2012 Del Skrevet 24. februar 2012 (endret) ArmA 3 er vel ikkje i alpha endå, så det kan ta ein stund. Planen er sumaren i år. Sjå der, utsett. ArmA 2 er kjekt nok i singleplayer, men AI-en kan sjølvsagt ikkje måle seg med folk i multiplayer. Kjøp Combined Ops - det er både hovuspelet pluss Operation Arrowhead i ein pakke. Resten av expansionene er mest for spesielt interesserte, og så vidt eg veit ikkje eit krav for dei mest populære MP-modene. Battlefield 3 er ganske arcadey samanlikne med Bohemia sine spel - difor har ein gjerne eit skilje mellom FPS som til dømes Battlefield 3, og meir komplekse milsim-spel som ArmA og (dei gamle) Operation Flashpoint-spela. Jeg synes av egne erfaringer at alle disse spillene er helt like. Er egentlig ganske "slack" grafikk på disse spillene. Har du prøvd ArmA 3? Med høve til grafikken er RV3 (brukt i m.a. ArmA 2) mindre glitzy enn Frostbite 2 (BF3), men uendeleg mykje meir kompetent når det kjem til dei simulatoriske aspekta. Rendredistansa er heller ikkje shabby. Endret 24. februar 2012 av Zealuu Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 24. februar 2012 Del Skrevet 24. februar 2012 (endret) Ta en titt i ArmA 3-tråden https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1344928 Det er utsatt til Q4. Du kan jo spille litt ArmA 2 Free (se arma2.com). Der får du en smakebit av hva ArmA 2 tilbyr med litt dårligere grafikk... edit. sorry, ser du har spilt Free. ArmA er det nærmeste du kommer simulator (samme selskap står bak VBS som brukes av militære styrker), så er høy realisme og du er som regel helt avhengig av laget ditt. Men er jo dette som gjør ArmA herlig. Singleplayern er veldig bra, men multiplayern tar det jo et steg videre Ta deg tid til å lære spillet og ikke gi opp med en gang, så får du mer moro enn du noen gang har hatt med BF3. Endret 24. februar 2012 av Kakeshoma Lenke til kommentar
eirikol1 Skrevet 24. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2012 (endret) Ta en titt i ArmA 3-tråden https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1344928 Det er utsatt til Q4. Du kan jo spille litt ArmA 2 Free (se arma2.com). Der får du en smakebit av hva ArmA 2 tilbyr med litt dårligere grafikk... Er det ikkje slik at det berre er multiplayer? har nemnt at eg har spelt denne versjonen. ArmA 3 er vel ikkje i alpha endå, så det kan ta ein stund. Planen er sumaren i år. Sjå der, utsett. ArmA 2 er kjekt nok i singleplayer, men AI-en kan sjølvsagt ikkje måle seg med folk i multiplayer. Kjøp Combined Ops - det er både hovuspelet pluss Operation Arrowhead i ein pakke. Resten av expansionene er mest for spesielt interesserte, og så vidt eg veit ikkje eit krav for dei mest populære MP-modene. Battlefield 3 er ganske arcadey samanlikne med Bohemia sine spel - difor har ein gjerne eit skilje mellom FPS som til dømes Battlefield 3, og meir komplekse milsim-spel som ArmA og (dei gamle) Operation Flashpoint-spela. Jeg synes av egne erfaringer at alle disse spillene er helt like. Er egentlig ganske "slack" grafikk på disse spillene. Har du prøvd ArmA 3? Med høve til grafikken er RV3 (brukt i m.a. ArmA 2) mindre glitzy enn Frostbite 2 (BF3), men uendeleg mykje meir kompetent når det kjem til dei simulatoriske aspekta. Rendredistansa er heller ikkje shabby. Okay, så ville du ambefalt meg å kjøpe det? Endret 24. februar 2012 av eirikol1 Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 24. februar 2012 Del Skrevet 24. februar 2012 (endret) Så det litt sent, endret forrige post. Er vel greiest å kjøpe Combined Ops så har du alt samlet. Free er multi jo. Endret 24. februar 2012 av Kakeshoma Lenke til kommentar
eirikol1 Skrevet 24. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2012 Så det litt sent, endret forrige post. Er vel greiest å kjøpe Combined Ops så har du alt samlet. Free er multi jo. Eg kan no alltids laste ned gratis versjonen og prøve det Lenke til kommentar
eirikol1 Skrevet 2. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2012 Kjøpte Arma 2 i går, meeget fornøgd sjølv etter ein time speleing! Kan gjerne seie i frå om de vil spele Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå