Poor Leno Skrevet 24. februar 2012 Del Skrevet 24. februar 2012 Fant lykken med musikeren Mathias Stubø! Lenke til kommentar
Deluze Skrevet 24. februar 2012 Del Skrevet 24. februar 2012 Og her skal vi diskutere hennes smak? Eller....? -Deluze Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 24. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2012 Jeg vet ikke helt. Men VG mener at dette er en toppsak, så jeg tenkte kanskje den var aktuell her også. Men nå kjeder jeg meg stort. Så dømmekraften min er kanskje ikke på topp. Lenke til kommentar
Nittutt Skrevet 24. februar 2012 Del Skrevet 24. februar 2012 Jeg vet ikke hvem noen av de menneskene er. Lenke til kommentar
Post_Mortem Skrevet 24. februar 2012 Del Skrevet 24. februar 2012 Hvem er hvem? 8 Lenke til kommentar
Holyashell Skrevet 24. februar 2012 Del Skrevet 24. februar 2012 Hvem er hvem? Skal hjelpe deg litt. Godt synlig strupehode er en sterk indikasjon på at personen til høyre er mann (lyst hår). Det vil da samtidig si at personen til venstre er kvinne (mørkt hår). PS. La til hårfarge da det ikke er sikkert at du vet forskjellen på høyre og venstre. Lenke til kommentar
Post_Mortem Skrevet 24. februar 2012 Del Skrevet 24. februar 2012 Godt synlig? trodde det var en kvise jeg... Men takk for oppklaringen Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 24. februar 2012 Del Skrevet 24. februar 2012 Hva i all verden... Hvem er Donkeyboy-Linnea? Og hvorfor er dette en nyhetssak? Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 25. februar 2012 Del Skrevet 25. februar 2012 Kjedelig å være nr.2 i det forholdet han. "Han som er sammen med henne som ingen veit om" Lenke til kommentar
Runar Skrevet 25. februar 2012 Del Skrevet 25. februar 2012 Hvis man har fulgt med bare litt i media og på musikkfronten de siste årene, burde man ha fått med seg hvem Linnea Dale er. Lenke til kommentar
Jambimaster Skrevet 25. februar 2012 Del Skrevet 25. februar 2012 Når du må ha slengenavn i media, da er du ikke så kjent. Gratulerer til Donkeyboy-Linnea, da! Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 25. februar 2012 Del Skrevet 25. februar 2012 Så da blir han Donkeyboy-Linnea-Mathias? Lenke til kommentar
Runar Skrevet 25. februar 2012 Del Skrevet 25. februar 2012 Når du må ha slengenavn i media, da er du ikke så kjent. Idol-Tone? Paradise-Petter? Lenke til kommentar
Jambimaster Skrevet 25. februar 2012 Del Skrevet 25. februar 2012 Når du må ha slengenavn i media, da er du ikke så kjent. Idol-Tone? Paradise-Petter? Hadde det ikke vært for søsteren min hadde jeg neppe hørt om noen av disse. Jeg husker feks før da Paperboys produserte god musikk, nå er det bare "hver gang vi møtes-Vinnie". Aiaiai... Lenke til kommentar
Nittutt Skrevet 25. februar 2012 Del Skrevet 25. februar 2012 Jeg følger mye med i media og har tydelig vært på samme festival som donkeyboy i sommer. Men jeg har aldri hørt om Linnea og jeg skjønner ikke hvordan det kan være en nyhet at hun har fått seg type. Hvis det skal være sånn at hver gang en kvinnelig "musikkstjerne" får seg no - så kommer det i media vet jeg ikke helt hvor mye integritet de avisene har. Selv leser jeg mest aktuelle nyheter, som faktisk har noe med verden å gjøre. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 25. februar 2012 Del Skrevet 25. februar 2012 (endret) Jeg skjønner ikke hvorfor innlegget jeg postet i går ble fjernet. Ble en Donkeyboy-fan av en moderator støtt? Uansett, her er mitt syn på saken en gang til: http://www.youtube.com/watch?v=A4VbOHvaPRc&feature=fvst Jeg vet at reaksjoner på moderering skal tas på PM, men vedkommende moderator har ikke gitt seg til kjenne. Endret 25. februar 2012 av Zarac Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 25. februar 2012 Del Skrevet 25. februar 2012 Nooooooooooooooooo Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 25. februar 2012 Del Skrevet 25. februar 2012 Er det bare jeg som plutselig fikk et avsindig og rødglødende hat mto han fyren der, hvem enn han nå er? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå