Svendsen Skrevet 22. august 2003 Del Skrevet 22. august 2003 Hei leiter etter et bra asp galleri mest likt dom Gallery ( et du får i php som mange bruker) http://gallery.sourceforge.net/ Noen som veit om noe? Må være lett å konfigurere samt at man kan laste opp bilde online Lenke til kommentar
roff Skrevet 22. august 2003 Del Skrevet 22. august 2003 Det er sikkert mange gode grunner for at du vil ha et ASP, men sikkert enda flere for PHP. Hvorfor ikke velge PHP? Her er forresten en liste over ASP Photo Gallery's http://www.hotscripts.com/ASP/Scripts_and_...ries/index.html Evt. Se etter Photo Gallery's under "Most Popular" på http://www.hotscripts.com/ASP/ Hotscripts er å anbefale :wink: Lenke til kommentar
Svendsen Skrevet 22. august 2003 Forfatter Del Skrevet 22. august 2003 Fordi det bare er tilgang til ASP på denne serveren. PHP er klart første valget... har vært inne på å hoste et galleri selv på min private side med alt det medfører Lenke til kommentar
roff Skrevet 22. august 2003 Del Skrevet 22. august 2003 Ja, PHP er helt klart førstevalget. Men sjekk ut hotscripts, de er å anbefale! Lenke til kommentar
Svendsen Skrevet 22. august 2003 Forfatter Del Skrevet 22. august 2003 sliter med å finne noe som ikke koster og er i nærheten. Fant et men der måtte man laste opp ei og ei fil ikke ei hel mappe Lenke til kommentar
roff Skrevet 22. august 2003 Del Skrevet 22. august 2003 Går jo ann å lage sitt eget også, eller endre på den som du må laste opp et og et bilde. Lenke til kommentar
Svendsen Skrevet 22. august 2003 Forfatter Del Skrevet 22. august 2003 har tenkt tanken, men da må jeg løre meg opplastings funksjonen først... hehe Går litt på latskap og prioteringer og Lenke til kommentar
roff Skrevet 22. august 2003 Del Skrevet 22. august 2003 Lære deg opplasting? Det der blir ikke så aktuelt. For det går ikke å laste opp kataloger over web. Har hvertfall ikke sett mulighet for det noe sted enda. Tror du må satse på overføring av kataloger med FTP, og lage noe som lager bilde-listinger av det. (tipper det finnes et sånt ASP script på hotscripts..) Lenke til kommentar
Svendsen Skrevet 22. august 2003 Forfatter Del Skrevet 22. august 2003 ja det var vel i grunn det jeg mente Men er hva med det som er på php Gallery ? Lenke til kommentar
roff Skrevet 23. august 2003 Del Skrevet 23. august 2003 ja det var vel i grunn det jeg mente Men er hva med det som er på php Gallery ? Har ikke testet PHP Gallery selv, bare sett det i bruk steder. Så jeg vet nok ikke hvordan admin-interface/GUI'en ser ut. Selv så liker jeg ikke PHP Gallery så veldig godt. Lenke til kommentar
Svendsen Skrevet 24. august 2003 Forfatter Del Skrevet 24. august 2003 ja det var vel i grunn det jeg mente Men er hva med det som er på php Gallery ? Har ikke testet PHP Gallery selv, bare sett det i bruk steder. Så jeg vet nok ikke hvordan admin-interface/GUI'en ser ut. Selv så liker jeg ikke PHP Gallery så veldig godt. Har du et i asp du kan anbefale? Eller andre som kan anbefale? Lenke til kommentar
Svendsen Skrevet 26. september 2003 Forfatter Del Skrevet 26. september 2003 Ingen som har et bra asp gallery de kan anbefale? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå