BoarderXtrem Skrevet 24. februar 2012 Del Skrevet 24. februar 2012 Hello. Ja lurer litt på om jeg skal velge Supreme HF Full EN Nickel eller en XSPC RayStorm. Noen som har noen tips? Hilsen Paal Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 24. februar 2012 Del Skrevet 24. februar 2012 Hva du syns ser penest ut vil jeg si Forskjellene er veldig små. Lenke til kommentar
BoarderXtrem Skrevet 24. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2012 (endret) Hva du syns ser penest ut vil jeg si Forskjellene er veldig små. Ja tenkte litt på det også. Raystorm er jo litt billigere. Ekke lett dette her.. Kjøper en Raystom jeg så får jeg testet det også. Endret 24. februar 2012 av boarderxtrem 1 Lenke til kommentar
BoarderXtrem Skrevet 4. april 2012 Forfatter Del Skrevet 4. april 2012 Nå bytter jeg til en Supreme HF Full EN Nickel. Må jo se hvem som er best.. 1 Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 4. april 2012 Del Skrevet 4. april 2012 Nå bytter jeg til en Supreme HF Full EN Nickel. Må jo se hvem som er best.. Har man penger å brenne på Extreme Edition og flere toppkort som GTX 680 og HD 7970 så er jo en ny CPU-blokk småpenger Lenke til kommentar
Karl Martin Skrevet 4. april 2012 Del Skrevet 4. april 2012 Er helt fersk på vann, men jeg kjøpte raystorm. Det største problemet med den er at bakplaten til 155/1156 må du holde fast mens du skrur fast blokken. Det var ikke lett når du sitter alene og skrur. Bakplaten til 2011 og 750 er selvklebende. 1 Lenke til kommentar
BoarderXtrem Skrevet 4. april 2012 Forfatter Del Skrevet 4. april 2012 (endret) Er helt fersk på vann, men jeg kjøpte raystorm. Det største problemet med den er at bakplaten til 155/1156 må du holde fast mens du skrur fast blokken. Det var ikke lett når du sitter alene og skrur. Bakplaten til 2011 og 750 er selvklebende. Den er fin å se på, men mye løse deler. Bakplaten på RIVE hk følger med så det gjør det litt enklere.Noen ganger skulle man nok hatt noen flere hender å jobbe med hehe. Kan du ikke bruke noe tosidig tape til å hjelp? Endret 4. april 2012 av boarderxtrem Lenke til kommentar
Karl Martin Skrevet 5. april 2012 Del Skrevet 5. april 2012 Fikk den på ved å skru inn to av skruene uten fjærene, slik at jeg fikk festet de to siste ordentlig, så tok jeg ut de to første å satte de på plass ordentlig. Lenke til kommentar
BoarderXtrem Skrevet 11. april 2012 Forfatter Del Skrevet 11. april 2012 Da er Supreme HF Full EN Nickel satt inn. Får se ann tempen senere.. Neste nå blir å bytte ut alle viftene mine.. Lenke til kommentar
MDCCLXXVI Skrevet 11. april 2012 Del Skrevet 11. april 2012 Ikke fullcover blocks på 7970-korta?!! Lenke til kommentar
BoarderXtrem Skrevet 12. april 2012 Forfatter Del Skrevet 12. april 2012 Ikke fullcover blocks på 7970-korta?!! He he nei ikke enda. Disse blir da ikke så veldig varme at det gjør noe. Har ikke hatt noe prob med varmen på de. Skjønner jo at det vil se mye bedre ut med fullcover på alle 4.. Det er under vurdering.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå