Uncle Scrooge Skrevet 24. februar 2012 Del Skrevet 24. februar 2012 Hei, sliter med ett problem som er meget irriterende. Hvis jeg f.eks. sitter i Windows Explorer skifter den automatisk vindu nesten hele tiden, ikke systematisk, men i ny og ne. F.eks. skal jeg skifte navn på en mappe klarer jeg å skrive et par bokstaver før windows skifter vindu. Da må jeg trykke på rename igjen, skrive et par bokstaver før den skifter osv. Den skifter på en måte ikke til et annet vindu, det eneste som skjer er at vinduet havner i bakgrunnen. Dette skjer veldig ofte i f.eks. windows explorer, kanskje hvert femte sekund. Det skjer også i andre program, men sjeldnere. I google chrome skjer det kanskje en gang hvert tiende minutt. I spill som BF3, skjer det kanskje en gang hvert tiende minutt og da hopper windows ut i desktop. Dette problemet er ekstremt irriterende, men har ikke klart å funnet noen løsning via google. Noen som har noen forslag til hva jeg kan gjøre? Lenke til kommentar
Gjest medlem-82119 Skrevet 24. februar 2012 Del Skrevet 24. februar 2012 Høres litt ut som et musproblem. Kablet kan ha defekt kabel, trådløs kan ha ustabil overføring. Begge kan gi feilsignaler om å bytte vindu. Lenke til kommentar
Uncle Scrooge Skrevet 28. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2012 Teste med å bytte mus nå og ble ikke noe bedre. Så må være noe annet som er feil. Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 28. februar 2012 Del Skrevet 28. februar 2012 Du har nok lastet ned et snuskete program som nå driver å spøker for deg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå