Eriksendrul Skrevet 24. februar 2012 Del Skrevet 24. februar 2012 Hallo det er veldig mange programmer på Tvnorge sin MAX kanal som er interesange men alle har fått norske navn, jeg har sjeldent tilgang til tv`en så jeg lurer på hva disse programmene heter orginalt Lagerkrigen---Kjøper lagere som folk selger for så og selge det som er inni der Så er det et program hvor 2 stykker drar rundt til folk som har masse masse ting og ser igjenom og kjøper dem for så og selge de videre. husker ikke hva dette programmet heter på norsk heller og har dere tips om andre programmer som dette ? jeg har sett Auction kings, Pawn stars og et program der de finner gamle ting og selger på et marked. takk for svar ! Lenke til kommentar
Leakim Skrevet 24. februar 2012 Del Skrevet 24. februar 2012 Litt googlemagi fant ut at dette er det engelske navnet Lenke til kommentar
Notelitten Skrevet 24. februar 2012 Del Skrevet 24. februar 2012 Så er det et program hvor 2 stykker drar rundt til folk som har masse masse ting og ser igjenom og kjøper dem for så og selge de videre. husker ikke hva dette programmet heter på norsk heller American Pickers. http://en.wikipedia.org/wiki/American_Pickers Lenke til kommentar
Eriksendrul Skrevet 24. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2012 Litt googlemagi fant ut at dette er det engelske navnet hehe , føler meg litt dum ja søkte sotrage wars og wiki på det norske navnet så ikknoe tusen takk til begge ! TPB here i come Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå