vestby17 Skrevet 24. februar 2012 Del Skrevet 24. februar 2012 Fikk nettopp betanøkkel gjennom Gamespy.com. De og IGN.com deler ut nå, bare å henge seg på om du ikke fikk av Gamer.no! Lenke til kommentar
froosh Skrevet 25. februar 2012 Del Skrevet 25. februar 2012 Fikk nettopp betanøkkel gjennom Gamespy.com. De og IGN.com deler ut nå, bare å henge seg på om du ikke fikk av Gamer.no! Fant ikke noe giveaway side hos hverken gamespy eller IGN, har du link? Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 25. februar 2012 Del Skrevet 25. februar 2012 Prøvde å få via IGN sin facebook side...men det er heeeeelt umulig altså. Folk er så raske.... Fikk faktisk facebook til å knele litt da det var tusenvis som oppdaterte siden sykt mye. Pokker altså har så lyst å prøve det..... Lenke til kommentar
froosh Skrevet 25. februar 2012 Del Skrevet 25. februar 2012 Prøvde å få via IGN sin facebook side...men det er heeeeelt umulig altså. Folk er så raske.... Fikk faktisk facebook til å knele litt da det var tusenvis som oppdaterte siden sykt mye. Pokker altså har så lyst å prøve det..... Får vel bare leve i håpet Blizzard blir nok sikkert mer generøse med å dele ut nøkler etterhvert. Lenke til kommentar
Kijomimi Skrevet 25. februar 2012 Del Skrevet 25. februar 2012 Fikk betanøkkel jeg også, men sliter fælt med å få logga inn.. Error_315300 Lenke til kommentar
Runinho Skrevet 25. februar 2012 Del Skrevet 25. februar 2012 Vil ikke teste... vil SPILLE... gi oss en forbanna slippdato Lenke til kommentar
Ironmann Skrevet 25. februar 2012 Del Skrevet 25. februar 2012 Den ene dagen jeg ikke sjekket Gamer.no så deler dere ut betanøkler til mitt favorittspill # 1 uten noen form for diskusjon Får vel trøste meg at jeg slipper å spille meg ihjel på førstestadiet, but still :'( Lenke til kommentar
avtrekkeren Skrevet 25. februar 2012 Del Skrevet 25. februar 2012 Superkort beta da... Føler jeg spilte gjennom alt på en times tid, enda brukte jeg god tid på å utforske miljøene og tradeskillingen. Var dessverre noe høy latency, regner med at serverne er i USA - virker i alle fall slik. Ikke like flytende og glatt som å spille lokalt - en del lag-problemer rett og slett. Men, det gav mersmak - gleder meg til release, regner med at Blizzard ikke lar slike ting passere Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 1. mars 2012 Del Skrevet 1. mars 2012 VRÆÆÆLLLL!!!! Ingen som har en nøkkel til meg da... Lenke til kommentar
Templos Skrevet 8. mars 2012 Del Skrevet 8. mars 2012 Jippi! YRR0SM-1U0Y-R0FY3K-4T3B-0N04FML Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå