asad Skrevet 22. august 2003 Del Skrevet 22. august 2003 http://www.etplanet.com/windows/longhorn/ Kom over denne linken. Hva synes der eom det nye utseende? Personlig synes jeg det ser helt flott ut. Litt sånn futuristisk... Lenke til kommentar
pian Skrevet 22. august 2003 Del Skrevet 22. august 2003 Sjekk her da - screenshots fra Aero UI! Lenke til kommentar
roff Skrevet 22. august 2003 Del Skrevet 22. august 2003 uff. Må si jeg ikke likte utseende så veldig. Lenke til kommentar
abene Skrevet 22. august 2003 Del Skrevet 22. august 2003 Tråden flyttes fra "Diskuter artikler" til "Windows" Lenke til kommentar
TCi Skrevet 22. august 2003 Del Skrevet 22. august 2003 Brukervennlig ser det bra ut, men dette blir nok langt ifra sluttproduktet. Siden Plex er en utvikler theme, har nok M$ noe på lur (håper jeg da..). Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 22. august 2003 Del Skrevet 22. august 2003 jeg syns ikke noe særlig om det jeg men...samma xp jalla greiene som før... http://os.amiga.com/os4/OS4GUIPre.php tror denne har bedre mulighet for å se proffesjonell og moderne/fancy ut en xp. tenk en sølv aktig bærbar amiga med det sølv fine theme. kommer ikke bærbar amiga med det første men... Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 22. august 2003 Del Skrevet 22. august 2003 Det blir vel akkrat som i XP... Ser ut som Barne-TV i starten, men man blir vant til det etterhvert.... Lenke til kommentar
tasle Skrevet 22. august 2003 Del Skrevet 22. august 2003 http://www.etplanet.com/windows/longhorn/ Kom over denne linken. Hva synes der eom det nye utseende? Personlig synes jeg det ser helt flott ut. Litt sånn futuristisk... Jøss, nesten identisk med Linux sin KDE ! Lenke til kommentar
Egil.B Skrevet 22. august 2003 Del Skrevet 22. august 2003 MS er faktisk ganske glad i å rippe off opensource som KDE. Nye Outlook betaen skal vist være inspirert av bleeding edge kmail Lenke til kommentar
TCi Skrevet 22. august 2003 Del Skrevet 22. august 2003 MS er faktisk ganske glad i å rippe off opensource som KDE. Nye Outlook betaen skal vist være inspirert av bleeding edge kmail Det er det indre som teller Lenke til kommentar
Egil.B Skrevet 23. august 2003 Del Skrevet 23. august 2003 ... en annen uting med Windows.... Lenke til kommentar
0wn4g3 Skrevet 23. august 2003 Del Skrevet 23. august 2003 Jeg ville ikke tørre å påstå at windows rapper så veldig mye fra linux x`er. Det skal jo sies at de tar en del fra windows også da Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 23. august 2003 Del Skrevet 23. august 2003 Gleder meg til Longhorn kommer Lenke til kommentar
sfenne Skrevet 25. august 2003 Del Skrevet 25. august 2003 Longhorn ser interessant ut Lenke til kommentar
jokki Skrevet 25. august 2003 Del Skrevet 25. august 2003 personlig gir jeg ****** i hvordan longhorn ser ut. det er ikke verre en å legge inn et skins programm og voila du har et tema/GUI som ikke ser ut som du har brukt pc før. Longhorn ser det litt ut som teletubbiland. Alt skal bli vist med ikoner og ser ut som du ikke kan dritten med pc. lurer på om du får noen valg under instaleringen denne gang? under win xp instalasjon er det svært lite å tilpasse. "palladium/Next-Generation Secure Computing Base" ødelegger for at jeg instalerer det. Lenke til kommentar
DummeGaas Skrevet 25. august 2003 Del Skrevet 25. august 2003 Jeg ville ikke tørre å påstå at windows rapper så veldig mye fra linux x`er.Det skal jo sies at de tar en del fra windows også da Det er jo ekstremt lett å ta fra Windows, ikke sant? Lenke til kommentar
roff Skrevet 25. august 2003 Del Skrevet 25. august 2003 Jeg ville ikke tørre å påstå at windows rapper så veldig mye fra linux x`er.Det skal jo sies at de tar en del fra windows også da Tror ikke linux brukere tar kode fra windows. Kanskje ideer på hvordan det er smart å gjøre ting, men koden i windows er jo ikke så mye å skryte av, så vi linux brukere er heldige som slipper å få kopiert sånn klipp og lim-kode. Tror nok heller Windows har kopiert bittesmå deler fra Linux. Hvem vet? Har du liksom sett hele koden til windows? Lenke til kommentar
TCi Skrevet 26. august 2003 Del Skrevet 26. august 2003 Jeg ville ikke tørre å påstå at windows rapper så veldig mye fra linux x`er.Det skal jo sies at de tar en del fra windows også da Tror ikke linux brukere tar kode fra windows. Kanskje ideer på hvordan det er smart å gjøre ting, men koden i windows er jo ikke så mye å skryte av, så vi linux brukere er heldige som slipper å få kopiert sånn klipp og lim-kode. Tror nok heller Windows har kopiert bittesmå deler fra Linux. Hvem vet? Har du liksom sett hele koden til windows? Nå er det da heller ikke snakk om kildekode... Lenke til kommentar
roff Skrevet 26. august 2003 Del Skrevet 26. august 2003 Nå er det da heller ikke snakk om kildekode... La meg ta et eksempel: Jeg syns enkelte deler av dine klær er fine og finner ut at jeg skal gå hjem for å tegne mine egne klær. De klærne jeg tegner har noen av dine beste trekk, så har jeg muligens hermet litt, men jeg har da vel ikke kopiert! Eller var det noe annet du mente ble kopiert? Lenke til kommentar
kamus Skrevet 26. august 2003 Del Skrevet 26. august 2003 "palladium/Next-Generation Secure Computing Base" ødelegger for at jeg instalerer det. Dette er vel også det som gjør meg litt tilbakeholden, når det gjelder å installere Longhorn. Føler også at det blir litt for mye rapportering hjem til M$. Bortsett fra det så må jeg jo si at det blir på en måte spennende å se hva M$ klarer å lage, og om de klarer det uten å sende ut en Service Pack de første 2 mnd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå