Gå til innhold

Hva synes dere om utseende til Longhorn?Bilder.

asad

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

personlig gir jeg ****** i hvordan longhorn ser ut.

det er ikke verre en å legge inn et skins programm og voila du har et tema/GUI som ikke ser ut som du har brukt pc før.

Longhorn ser det litt ut som teletubbiland. Alt skal bli vist med ikoner og ser ut som du ikke kan dritten med pc.

lurer på om du får noen valg under instaleringen denne gang?

under win xp instalasjon er det svært lite å tilpasse.

"palladium/Next-Generation Secure Computing Base" ødelegger for at jeg instalerer det.

Lenke til kommentar
Jeg ville ikke tørre å påstå at windows rapper så veldig mye fra linux x`er.

Det skal jo sies at de tar en del fra windows også da :D

Tror ikke linux brukere tar kode fra windows. Kanskje ideer på hvordan det er smart å gjøre ting, men koden i windows er jo ikke så mye å skryte av, så vi linux brukere er heldige som slipper å få kopiert sånn klipp og lim-kode. Tror nok heller Windows har kopiert bittesmå deler fra Linux. Hvem vet? Har du liksom sett hele koden til windows? :yes:

Lenke til kommentar
Jeg ville ikke tørre å påstå at windows rapper så veldig mye fra linux x`er.

Det skal jo sies at de tar en del fra windows også da :D

Tror ikke linux brukere tar kode fra windows. Kanskje ideer på hvordan det er smart å gjøre ting, men koden i windows er jo ikke så mye å skryte av, så vi linux brukere er heldige som slipper å få kopiert sånn klipp og lim-kode. Tror nok heller Windows har kopiert bittesmå deler fra Linux. Hvem vet? Har du liksom sett hele koden til windows? :yes:

Nå er det da heller ikke snakk om kildekode... :roll:

Lenke til kommentar
Nå er det da heller ikke snakk om kildekode... :roll:

La meg ta et eksempel: Jeg syns enkelte deler av dine klær er fine og finner ut at jeg skal gå hjem for å tegne mine egne klær. De klærne jeg tegner har noen av dine beste trekk, så har jeg muligens hermet litt, men jeg har da vel ikke kopiert!

Eller var det noe annet du mente ble kopiert?

Lenke til kommentar

"palladium/Next-Generation Secure Computing Base" ødelegger for at jeg instalerer det.

Dette er vel også det som gjør meg litt tilbakeholden, når det gjelder å installere Longhorn. Føler også at det blir litt for mye rapportering hjem til M$.

Bortsett fra det så må jeg jo si at det blir på en måte spennende å se hva M$ klarer å lage, og om de klarer det uten å sende ut en Service Pack de første 2 mnd.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...