Gå til innhold

– Det blir ingen Stolt Jensenberg denne gangen (PC)

Anbefalte innlegg

Jo, det regner jeg med. Disse forventningene er allerede priset inn i aksjene, siden alle tenker som deg.

Så klart vil aksjen kanskje få et oppsving ved beta o.l., men kan like godt gå nedover eller forbli, avhengig av hva resultatet er i forhold til hva folk forventer nå.

Den eneste måten du vet at alle tenker som meg er hvis du er en tankeleser. I så fall vil nok en viss James Randi være interessert i å møte deg. ;)

Endret av Kharan
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Den eneste måten du vet at alle tenker som meg er hvis du er en tankeleser. I så fall vil nok en viss James Randi være interessert i å møte deg. ;)

Jeg tolken den kommentaren der som en innrømmelse om at du har null peiling på hvordan aksjemarkedet prises og derfor må vri diskusjonen over mot meg.

Lenke til kommentar

Nå tenkte jeg vel mer på Aksjekursen til funcom rundt lanseringen av AoC, som jo gikk ganske kraftig opp like etter lansering med gode mottakelser og slikt, man må da være forberedt på å selge før man får en overssikt over hvor lite interesse det er for spillet som følge av at alle fortsatt sitter og dasser i WoW og andre etablerte titler. Jeg er selvfølgelig klar over at det er priset inn en del i kursen nå (som har steget jevnt og trutt mot lansering), men om spillet får hederlig omtale og gode kritikker rundt om så går prisen opp fordi folk forventer at spillet skal selge som varmt hvetebrød. Aksjen er kanskje ikke på sitt laveste nå, men det er også ikke på det høyeste som man hadde rundt lansering av AoC. Jeg tror spillet blir godt tatt i mot, men at interessen for spillet kommer til å være laber, selv om jeg håper på noe annet selvsagt. Den hadde jo også et lite fall her som følge av utsettelsen, så ikke akkurat værste tiden å kjøpe på...

Men, hva vet jeg, jeg er bare en amatør med aksjer som en hobby jeg av og til prøver meg på :)

Lenke til kommentar

Jeg tolken den kommentaren der som en innrømmelse om at du har null peiling på hvordan aksjemarkedet prises og derfor må vri diskusjonen over mot meg.

Hva du tolker og ikke tolker er helt opp til deg. At du benytter anledningen til å anklage meg for å ha null peiling på aksjemarkedet faller på sin egen urimelighet, da humoren i innlegget mitt tydeligvis falt på steingrunn.

Som sagt i PheIixs post - med Age of Conan steg kursen markant nærmere lansering. Hvis du kan se inn i fremtiden og garantere at dette ikke kommer til å skje vil jeg svært gjerne vite detaljene om dette.

Endret av Kharan
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE

Blir The Secret World lukket og med lineære spillområder slik det er tilfelle med i The old Republic? Er det loading mellom soner? Er sonene delt opp i flere instances slik som i The old Rebublic? Er ikke rart ingen MMO har klart å vippe World of Warcraft av tronen. Åpenheten og friheten man har der er det ingen som har klart(eller prøvd) å få til i et annet MMO. MMO med instanced soner er jeg ikke interessert i.

Endret av Kron
Lenke til kommentar

Blir The Secret World lukket og med lineære spillområder slik det er tilfelle med i The old Republic? Er det loading mellom soner? Er sonene delt opp i flere instances slik som i The old Rebublic? Er ikke rart ingen MMO har klart å vippe World of Warcraft av tronen. Åpenheten og friheten man har der er det ingen som har klart(eller prøvd) å få til i et annet MMO. MMO med instanced soner er jeg ikke interessert i.

Ja, det får lukkede, lineære spillområder. Spillområdene vi har besøk har likevel vært veldig store og omfattende. Det har vært lastetid mellom flere av dem, både instanser inne i soner (huler, sluttbossområder) og mellom soner (man reiser mellom store soner i et nettverk kalt Agartha). Jeg vet ikke om de ulike sonene har flere instanser.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...