Redningsvest Skrevet 24. februar 2012 Del Skrevet 24. februar 2012 (endret) Hei. Har en ganske så ripet opp Galaxy SII, og jeg lurer bare på om den er verdt noe nå i det hele tatt, og isåfall hvor mye.. Den ble kjøpt i juni 2011 og er ellers ikke noe galt med den. Er bare skjermen som er riper i og ramma/kanten rundt, ovenpå... Front kamera har ingen riper foran seg og alle sensorene funker. Ripene er ikke dype, og de synes nesten ikke når skjermen er på. Takk for svar på forhånd. Er langt ifra så synlige i normalt lys. Er blitsen som lyser de opp så fint Endret 24. februar 2012 av Redningsvest Lenke til kommentar
Leakim Skrevet 24. februar 2012 Del Skrevet 24. februar 2012 Dette er grunnen til at man ikke har mobilen i samme lomme som nøklene :!: Lenke til kommentar
MrL Skrevet 24. februar 2012 Del Skrevet 24. februar 2012 Fikk seriøst vondt i øynene mine.. Lenke til kommentar
Shadow_iX Skrevet 24. februar 2012 Del Skrevet 24. februar 2012 (endret) Jeg byr 1000.. Endret 24. februar 2012 av Shadow_iX Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå