Ole Kvarme Skrevet 24. februar 2012 Del Skrevet 24. februar 2012 kaldt og fint Bildet er fjernet. Beskrivelse: bilde er tatt med canon eos 550d ønsker og vite korleis ein kan ta bilde av landskap der alt blir klart og ikkje kun det man fokuserer på Evalueringsnivå Visning: Jeg ønsker å vise frem mitt bilde og få hyggelige tilbakemeldinger. Jeg setter pris på om du forteller kort hva du liker med bildet. Link til bildesiden Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 Spørs hva du mener med klart det. Ser vel klart nok ut det meste her. Lurer dog på dette med blender f/20...og om det er brukt blitz her???? Hvilke instillinger på kamera er brukt her og slikt?? Et tips kan være å se under Guider her inne på Akam, der er det mange artikler om ymse emner.... , det er bare å oppe til høyre på fanene her på denne siden.... 3'er herfra på dette brukbare bildet! Lenke til kommentar
Ole Kvarme Skrevet 8. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2012 tak tak Eg Brukte blender 20 for og få alt klart og det er ikkje brukt blitz her Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg