Jarmo Skrevet 22. august 2003 Del Skrevet 22. august 2003 Stakkars liten, reist til evige 3Dmarker, håper at den lille hadde et godt og ryddig liv, ellers kan den lille risikere å havne til INTELhelv#te, Amen ! Lenke til kommentar
krest Skrevet 22. august 2003 Del Skrevet 22. august 2003 husk stillheten kl 18.00 Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 22. august 2003 Del Skrevet 22. august 2003 Hvordan går det med fru AMD Duron og lille K6-400 ? Lenke til kommentar
fUsiOn Skrevet 22. august 2003 Del Skrevet 22. august 2003 holder meg til pentium 4 jeg Jada, kjøre en P4 på 2,4V og se hva som skjer.. P4 tåler ikke 1,85 over lengre tid engang. kitbay2000, er ikke rart prosessoren eller HK'et ditt røyk da, når du ikke vet hvor du må stoppe. Lenke til kommentar
TheMatrix Skrevet 22. august 2003 Del Skrevet 22. august 2003 født i frihet, brent ihjel. Ehh, - "født i fangenskap, brent til frihet" hadde kanskje passet bedre?? Enig... den er bedre........ Slipp cpu'ene fri, start overklokking asap. Lenke til kommentar
cool_boy Skrevet 22. august 2003 Del Skrevet 22. august 2003 kjører min p4 på 1,52volt eller no skal nok stille litt høyere om jeg får bedre kjøling..skal tyne max ut=) men du som har mista cpu'n din selv om jeg er en pentium 4 mann..så er jeg lei meg på dine vegne..hadde ikke visst åssen jeg skulle komme meg videre om det skjedde med min kjære gullklomp kondolerer Lenke til kommentar
formann Skrevet 22. august 2003 Del Skrevet 22. august 2003 He heeee!!!! Kanskje jeg skulle lage "Overklokking.no cemetery" hvor dere kan poste bilder av deres døde prosessorer / komponenter? Ja hvorfor ikke.. dette hørtes litt kult ut. Ganske orginalt også. Har noen "bidrag" om det blir noe av.. hehe Lenke til kommentar
CFD Skrevet 22. august 2003 Del Skrevet 22. august 2003 He heeee!!!! Kanskje jeg skulle lage "Overklokking.no cemetery" hvor dere kan poste bilder av deres døde prosessorer / komponenter? Er du sikker på at du vil det? Kan jo bli overload av serveren hvis dere skal hoste.. http://home.no.net/svaking/Wank/CPU/ Her er mine bidrag. Samlingen har økt med 1stk nåda Den døde av Ukjent grunn. (Tålte visst ikke 1.9V. Kjørte på 1.85 i over 1måned uten problemer) http://home.no.net/svaking/Wank/CPU/CPU..avi <-- Alt for mange Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 22. august 2003 Del Skrevet 22. august 2003 He heeee!!!! Kanskje jeg skulle lage "Overklokking.no cemetery" hvor dere kan poste bilder av deres døde prosessorer / komponenter? Er du sikker på at du vil det? Kan jo bli overload av serveren hvis dere skal hoste.. http://home.no.net/svaking/Wank/CPU/ Her er mine bidrag. Samlingen har økt med 1stk nåda Den døde av Ukjent grunn. (Tålte visst ikke 1.9V. Kjørte på 1.85 i over 1måned uten problemer) http://home.no.net/svaking/Wank/CPU/CPU..avi <-- Alt for mange Til trådstarter. Kondolerer Sikker på at alle er ødelagt, det er jo utrolig mange cpuer da :o Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 23. august 2003 Del Skrevet 23. august 2003 Jeg gråter .................... Dette er jo mer tårevått enn titanic... -Må alle CPU er vandre til de evige benchmarker.....(eller noe sånt) Lenke til kommentar
B1ackBoX Skrevet 23. august 2003 Del Skrevet 23. august 2003 Kondolerer! ..Har du snakket med presten og avtalt når likskuet blir? Lenke til kommentar
kitbay2000 Skrevet 25. august 2003 Forfatter Del Skrevet 25. august 2003 Hvordan går det med fru AMD Duron og lille K6-400 ? Står relativt bra til med Fru duron Hun yter ikke like bra som Hr. Barton, men hun klarer seg til formålet sitt, nemmelig divx hehe.. Lenke til kommentar
kitbay2000 Skrevet 25. august 2003 Forfatter Del Skrevet 25. august 2003 holder meg til pentium 4 jeg Jada, kjøre en P4 på 2,4V og se hva som skjer.. P4 tåler ikke 1,85 over lengre tid engang. kitbay2000, er ikke rart prosessoren eller HK'et ditt røyk da, når du ikke vet hvor du må stoppe. DU er vel inne på noe der. Jeg klarer aldri å stoppe!!!! Må ha bare!! Bare litt til!!! Lenke til kommentar
cool_boy Skrevet 25. august 2003 Del Skrevet 25. august 2003 sånn det er med de fleste av oss overklokkere,vi MÅ bare ha litt til.bare bittelitt.. helt til det både det ene og det andre går fyken..hehe men kondolerer i allefall..synd det måtte ende sånn,dø i så ungalder,født som en barton xp2500 presset til å bli eldre (og raskere) håper hvertfall du klarer å komme gjennom sjokket Lenke til kommentar
Tammaz Skrevet 25. august 2003 Del Skrevet 25. august 2003 Dette er begynnelsen på revulosjonen. Vår kjære avdøde Barton har død martyrdøden i kampen mot Pentium. Lenge leve AMD. Denne døde barton er nå ett symbol på AMD's mektige storhet. MAKT TIL FOLKET Lenke til kommentar
formann Skrevet 25. august 2003 Del Skrevet 25. august 2003 2.4vcore? 2.85Ghz? jadda.. fine innslag på forumet vårt.. mr. BULLSHIT.. se å dra deg over i søppel-kategorien da. Lenke til kommentar
kitbay2000 Skrevet 25. august 2003 Forfatter Del Skrevet 25. august 2003 2.4vcore? 2.85Ghz? jadda.. fine innslag på forumet vårt.. mr. BULLSHIT.. se å dra deg over i søppel-kategorien da. Snakker du til meg ??????? Jeg har aldri klart 2.4 vcore og 2.85 ghz iallefall. Hadde 2.4 på min gamle, men det gikk til helvete. Lenke til kommentar
formann Skrevet 25. august 2003 Del Skrevet 25. august 2003 2.4vcore? 2.85Ghz? jadda.. fine innslag på forumet vårt.. mr. BULLSHIT.. se å dra deg over i søppel-kategorien da. Snakker du til meg ??????? Jeg har aldri klart 2.4 vcore og 2.85 ghz iallefall. Hadde 2.4 på min gamle, men det gikk til helvete. Ja, jeg snakker til deg. Hvem ellers liksom? I slutten av denne tråden så skryter du jo av klokken din, og det samme gjør du i signaturen din. Hvordan fikk du bios til å gi deg 2.4vcore ? Max man kan stille er 2.3, og de undervoltes normalt sett til 2.2-2.22v Lenke til kommentar
Rob3rt Skrevet 25. august 2003 Del Skrevet 25. august 2003 har du hørt om avsnitt Lenke til kommentar
formann Skrevet 25. august 2003 Del Skrevet 25. august 2003 har du hørt om avsnitt Hørt om stor forbokstav og punktum? Hva mente du egentlig? Om det var til meg så laget jeg et avsnitt siden neste spørsmålet kom. Synes det så litt mer ryddig ut. BTW: Dette er overklokkingsdelen av et hardware forum, ikke "norske pedanters kverulant forum" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå