Matsemann Skrevet 24. februar 2012 Del Skrevet 24. februar 2012 Jeg er storfornøyd med Spotify, annet enn at mobilappen var ustabil i høst. Liker hva de har gjort med søkene i senere tid, at den støtter apps og nå dette. Tips til artikkelforfatteren: Dersom du ikke greier å skrive norsk så hvorfor ikke bare skrive hele artikkelen på engelsk i stedet for å sammenblande norsk og engelsk? De fleste her greier uansett å forstå engelsk. Tips til deg: komma. 2 Lenke til kommentar
blured Skrevet 24. februar 2012 Del Skrevet 24. februar 2012 (endret) Har gått tilbake til nedlasting jeg mye greiere, slipper reklame og alt! woho Betaler for Spotify, men laster stort sett ned alt jeg hører på igjen jeg også. Det er alt for mye jeg ønsker å høre på som ikke finnes på Spotify. Endret 24. februar 2012 av blured Lenke til kommentar
A-Jay Skrevet 24. februar 2012 Del Skrevet 24. februar 2012 Fortsatt ingen EQ. -_- Er det så forbanna vanskelig og lage en EQ til spotify? http://www.equalify.me/ 1 Lenke til kommentar
Nagel Skrevet 25. februar 2012 Del Skrevet 25. februar 2012 Spotify bruker masse tid på disse uvesentlige tingene.Jeg driter en lang marsj i deling og at andre kan se hva jeg spiller.Jeg ønsker bare å lytte til musikk så jeg har deaktivert alt dette... Hovedproblemet med Spotify er jo at det er pc basert. Spotify burde komme seg bort fra pc platformen og over på tv og dekodere. Grensesnittet i Spotify burde tilpasses bruken av fjernkontroll.Sony har en stor fordel der.Neste år kommer alle dvd/blue ray og tv apparater fra sony til ha deres musikkstreamingstjeneste som standard. Da blir det ingen som betaler for Spotify. Ja, for alle har jo Sony ... Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 25. februar 2012 Del Skrevet 25. februar 2012 Og hvordan står det til med Linux-klienten? No progress? Thought so. Den fungerer jo bra den? Bruker den hver dag, selv om den ikke er blitt oppdatert på en stund så kan jeg ikke se at det er noe særlig jeg savner. 1 Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 25. februar 2012 Del Skrevet 25. februar 2012 Håper på at dei åpner for høgare bitrate på Android snart. Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 25. februar 2012 Del Skrevet 25. februar 2012 Den fungerer jo bra den? Bruker den hver dag, selv om den ikke er blitt oppdatert på en stund så kan jeg ikke se at det er noe særlig jeg savner. Det at den funker for deg betyr ikke at det funker for alle. Jeg har bevegd meg helt vekk ifra Spotify. Lenke til kommentar
Mac_31 Skrevet 25. februar 2012 Del Skrevet 25. februar 2012 Til de som klager over reklame og begresninger i Spotify: "Få deg et betalingsabonnement, gjerrigknark!" Ærlig talt, noen tror de har rett til å få alt gratis... 3 Lenke til kommentar
cake Skrevet 26. februar 2012 Del Skrevet 26. februar 2012 En annen ting som har blitt nytt, er at Spotify nå husker hvilken sang du spilte før du logget av, og hvor i sangen du var. Ikke så veldig nødvendig, men litt artig. Lenke til kommentar
Matti97 Skrevet 26. februar 2012 Del Skrevet 26. februar 2012 Fortsatt ingen EQ. -_- Er det så forbanna vanskelig og lage en EQ til spotify? Hvorfor i all verden trenger du en EQ til spotify? det er jo bare å installere en driver som støtter at du justerer selv? Lenke til kommentar
lektroluv Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 Var på tide med gapless.. Sonos sin spotify-tjeneste har faktisk hatt gapless lenge. Lenke til kommentar
TheMoonMan Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 Har ikke fått den enda. Dette blir bare for dumt. Lenke til kommentar
SLi Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 Spotify bruker masse tid på disse uvesentlige tingene.Jeg driter en lang marsj i deling og at andre kan se hva jeg spiller.Jeg ønsker bare å lytte til musikk så jeg har deaktivert alt dette... Hovedproblemet med Spotify er jo at det er pc basert. Spotify burde komme seg bort fra pc platformen og over på tv og dekodere. Grensesnittet i Spotify burde tilpasses bruken av fjernkontroll. Sony har en stor fordel der.Neste år kommer alle dvd/blue ray og tv apparater fra sony til ha deres musikkstreamingstjeneste som standard. Da blir det ingen som betaler for Spotify. Gå over til Wimp og skaff Canal Digital dekoder. Jeg får gratis " premium " abonnement og Canal digital skal legge inn Wimp på dekoderen.. vis de ikke har gjort det da. Da oppdaterer jeg nu! Lenke til kommentar
gwh Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 Der var gapless på plass Lenke til kommentar
FrihetensRegn Skrevet 4. mars 2012 Del Skrevet 4. mars 2012 Gapless funker ikke her selv etter oppdatering. Stopper opp i begynnelsen på ny sang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå