Gå til innhold

Spotify får mer sømløs musikk

Anbefalte innlegg

Jeg er storfornøyd med Spotify, annet enn at mobilappen var ustabil i høst. Liker hva de har gjort med søkene i senere tid, at den støtter apps og nå dette.

Tips til artikkelforfatteren: Dersom du ikke greier å skrive norsk så hvorfor ikke bare skrive hele artikkelen på engelsk i stedet for å sammenblande norsk og engelsk? De fleste her greier uansett å forstå engelsk.

Tips til deg: komma.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har gått tilbake til nedlasting jeg :) mye greiere, slipper reklame og alt! woho

Betaler for Spotify, men laster stort sett ned alt jeg hører på igjen jeg også. Det er alt for mye jeg ønsker å høre på som ikke finnes på Spotify.

Endret av blured
Lenke til kommentar

Spotify bruker masse tid på disse uvesentlige tingene.Jeg driter en lang marsj i deling og at andre kan se hva jeg spiller.Jeg ønsker bare å lytte til musikk så jeg har deaktivert alt dette... Hovedproblemet med Spotify er jo at det er pc basert. Spotify burde komme seg bort fra pc platformen og over på tv og dekodere. Grensesnittet i Spotify burde tilpasses bruken av fjernkontroll.Sony har en stor fordel der.Neste år kommer alle dvd/blue ray og tv apparater fra sony til ha deres musikkstreamingstjeneste som standard. Da blir det ingen som betaler for Spotify.

Ja, for alle har jo Sony ...

Lenke til kommentar

Spotify bruker masse tid på disse uvesentlige tingene.Jeg driter en lang marsj i deling og at andre kan se hva jeg spiller.Jeg ønsker bare å lytte til musikk så jeg har deaktivert alt dette... Hovedproblemet med Spotify er jo at det er pc basert. Spotify burde komme seg bort fra pc platformen og over på tv og dekodere. Grensesnittet i Spotify burde tilpasses bruken av fjernkontroll.

Sony har en stor fordel der.Neste år kommer alle dvd/blue ray og tv apparater fra sony til ha deres musikkstreamingstjeneste som standard. Da blir det ingen som betaler for Spotify.

Gå over til Wimp og skaff Canal Digital dekoder. Jeg får gratis " premium " abonnement og Canal digital skal legge inn Wimp på dekoderen.. vis de ikke har gjort det da. Da oppdaterer jeg nu! :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...