stiaas Skrevet 24. februar 2012 Del Skrevet 24. februar 2012 Det kinesiske selskapet som hevder å eie "IPAD"-varemerket i Kina anklager Apple for bedrageri. Forsøker å stoppe iPad-salget i USA Lenke til kommentar
Red Frostraven Skrevet 24. februar 2012 Del Skrevet 24. februar 2012 Dun, dun duuuuuun! 1 Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 24. februar 2012 Del Skrevet 24. februar 2012 Jeg er egentlig ganske sterk motstander av alt dette saksøkings/patent/varemerke-styret. Men når et troll rammer det største av dem alle, er det vanskelig å ikke tenke "vel fortjent". Lenke til kommentar
Romis Skrevet 24. februar 2012 Del Skrevet 24. februar 2012 Hadde ikke gjort noe om hele Apple hadde blitt lagt ned, makan til kvalm markedsføring, skyhøye priser og elendig service skal du se langt etter. Jeg holder meg til Windows, der kan man i hvertfall piratkopiere lisensen og betale langt mindre for pc'en. 1 Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 24. februar 2012 Del Skrevet 24. februar 2012 Hadde ikke gjort noe om hele Apple hadde blitt lagt ned, makan til kvalm markedsføring, skyhøye priser og elendig service skal du se langt etter. Jeg holder meg til Windows, der kan man i hvertfall piratkopiere lisensen og betale langt mindre for pc'en. Haters gonna hate. Jeg betaler glatt for å få det jeg trives med. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg